شناسهٔ خبر: 1453241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرشماری نیاز امروز و چراغ آینده کشور است

اهمیت این طرح که چهارمین سرشماری عمومی کشاورزی در کشور به شمار می رود تا حدی بوده که مقدمات اجرای آن از ماه ها پیش در البرز آغاز شده است.

صاحب‌خبر -


استاندار البرز و رئیس ستاد هماهنگی سرشماری کشاورزی استان، اجرای موفق سرشماری کشاورزی البرز را در گرو بسیج همگانی دانست و افزود: سرشماری نیاز امروز و چراغ آینده است.

به گزارش خبرگزاری برنا سید حمید طهایی با بیان این مطلب اظهار داشت: با نزدیک شدن به پنجم مهر ماه سال جاری که مصادف با آغاز اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی است مسئولان و مدیران البرز نیز با بسیج همگانی از نیروی انسانی متخصص عزم خود را جزم کرده اند تا این طرح مهم و تاثیر گذار را با موفقیت در این استان اجرایی کنند.

وی افزود: اهمیت این طرح که چهارمین سرشماری عمومی کشاورزی در کشور به شمار می رود تا حدی بوده که مقدمات اجرای آن از ماه ها پیش در البرز آغاز شده است.

طهایی گفت: در این زمینه علاوه بر تشکیل ستاد و برگزاری دوره های آموزشی؛ کارشناسان و ماموران آمارگیر، هریک از مسئولان ذیربط در استان ضمن تاکید بر حسن اجرای این طرح در البرز که دارای ظرفیت های چشمگیری در حوزه کشاورزی است، گفت: عموم مردم به خصوص دست اندر کاران و بهره برداران بخش کشاورزی در این زمینه دعوت به همکاری و ارائه دقیق اطلاعات شده اند.

استاندار گفت: این جمله که توسعه پایدار استان در گرو دستیابی به آمار و اطلاعات دقیق است می تواند گویای اهمیت اجرای درست طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استان باشد .

وی افزود: اجرای موفق طرح سرشماری کشاورزی در استان البرز می‌تواند سرآغاز حرکت علمی برای توسعه و شکوفایی آینده این بخش در کشور و استان باشد.

نظر شما