شناسهٔ خبر: 14328047 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح نهایی لباس المپیک رونمایی شد+عکس

طراح لباس المپیک بالاخره از طرح نهایی لباس های کاروان المپیک در صفحه اینستاگرامش رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار  اخبار داغ   گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ کامران بختیاری در صفحه اینستاگرام خود از طرح های نهایی لباس المپیک رونمایی کرد.

لباس المپیک

وی نوشت: دوستان سلام اين هم از طرح نهايي و تاييدي از طرف وزارت محترم ورزش و رييس كميته المپيك. از آنجايي كه وقت برای مصاحبه ندارم و هيچ مصاحبه اي هم تا بحال انجام ندادم، از همين جا با شما همه مسائل را مطرح ميكنم تا به اميد خدا بعد از افتتاحيه از يك شبكه تلويزيوني به طور كامل صحبت خواهم كرد. در مورد جايگزيني اين طرح با طرح هاي پيشنهادي اوليه بنده لازم است توضيحاتي را عرض كنم.

به دليل وجود بعضي علائم از قبيل ستاره و نوشته هاي غير فارسي و شعر هايي كه ربط زيادي به المپيك نداشت و دليل استفاده من در اتود هم اين بود كه بنده اون پارچه را براي يكي از كالكشن هايم به نام ايران طراحي كرده بودم ولي به منظور عدم داشتن وقت كافي براي طراحي و توليد پارچه ، از همان در طرح هاي اوليه استفاده نمودم و همانطور كه ميدانيد براي طراحي پارچه و توليد آن زمان طولاني لازم است و ديگر قادر به حذف بعضي از علايم و توليد پارچه جديد نبوديم.

از طرفي در اين زمان من براي عموم طراحي ميكنم و عموم سادگي را در زيبايي ميبيند و در اكثر كامنت هاي شما كه نگاه كردم شما هم موافق به حذف علائم و طرحي ساده ترو اسپورت تر بوديد بنابراين به من مهلتي يك روزه داده شد براي طراحي جديد بدون استفاده از پارچه هاي طرح دار. بنده وقتي نقش و نگار را از روي پارچه ها برداشتم طرح هاي قبلي بسيار ساده شد و ديگر جلوه قبل را نداشت به همين دليل مجبور شدم با تغيير در طرح و بازي با سه رنگ قرمز و سفيدو سبز طرحي ديگر بزنم كه خدارو شكر مورد توافق قرار گرفت و هم اكنون زير دست توليد است كه اميدوارم به كمك خدا براي روز افتتاحيه بهترين طرح مربوط به كاروان ايران باشد كه قطعاً همينطور هم خواهد بود.

همه چي خوب است هيچ مشكلي نيست فقط اينكه بدليل نبود بازيكن ها سايزها تكميل نيست كه در اين مورد هم من پيشنهاد دادم كه تيم ما خياطي با كاروان به محل برگزاري ارسال نمايد تا اگر مشكلي بود همانجا رفع شود اين تمام توان من بود اميدوارم بتوانم براي وطنم كه هميشه جزو برزگترين ارزوهايم بود كاري مفيد انجام دهم.


اولین ورزشکار مرد و زن لباس المپیک خود را پوشیدند+عکس



کاربران دست از سر لباس جدید المپیکی ها برنداشتند +کامنت


نظرات کاربران در مورد طرح نهایی لباس المپیک+کامنت ها



انتهای پیام/

نظر شما