شناسهٔ خبر: 14277192 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

واکنش نوبخت به تحصیل رانتی فریدون

فارس

سخنگوی دولت گفت: بنده فکر می‌کنم آن بخشی از انتقادات منصفانه‌ای که رسانه‌ها می‌کنند، حق آنان است و ما موظفیم اگر این اشکال در ما هست خودمان را اصلاح کنیم و نسبت به وجود آن اشکال عذرخواه باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت ظهر امروز در نشست خبری خود درباره افزایش انتقاداتی که نسبت به دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اجرایی می‌شود گفت: فقط وی نیست که مشمول الهیات برخی از منتقدان می شود بلکه همه ما را شامل می‌شود. بنده فکر می‌کنم آن بخشی از انتقادات منصفانه‌ای که رسانه‌ها می‌کنند، حق آنان است و ما موظفیم اگر این اشکال در ما هست خودمان را اصلاح کنیم و نسبت به وجود آن اشکال عذرخواه باشیم.

وی افزود: در جاهایی هم که اگر تهمت باشد خود من موظف می‌دانم که اخیرا یکی از رسانه‌ها مطلبی منتشر کرده بودند که جوابشان را دادم چون تشویش اذهان عمومی بود، مایل نبودم این کار را کنم و تکرار هم شده بود بلافاصله به قوه قضاییه شکایت کردم و اگر اثبات شد مشخص شود و اگر نشد هم باید خودشان را اصلاح کنند.

سخنگوی دولت ادامه داد: عمده مباحثی هم که این روزها مطرح می‌کنند مربوط به بحث ادامه تحصیل آقای فریدون است. وزارت علوم خود را موظف به گزارش مشروح کرد و چگونگی مباحث را تشریح و جواب داد. موارد دیگری هم که گمانه زنی می‌شود و می‌توانند بهم ربط دهند، مراجع نظارتی، قضایی، امنیتی همه مسایل را کنترل می کنند و هر چه نتیجه آن باشد ما همه تابع آن هستیم.

نوبخت تصریح کرد: آقای فریدون چند روزی برای همین مسئله تحصیلات در منظر عموم نبود و دیدید که چه داستانی به پا شد، بنده فکر می‌کنم باید منصفانه عمل کنیم چون تشویش اذهان عمومی درست نیست.


برچسب‌ها:

نظر شما