شناسهٔ خبر: 14269371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حسن طباطبایی در گفتگو با برنا:

فدراسیون کاراته به انسجام و ثبات مدیریتی رسیده است/ یازدهم مرداد انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد

سرپرست فدراسیون کاراته گفت: بازیکنان تیم ملی بانوان کاراته از بهترین‌های دنیا هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته درباره انتخابات رییس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: انتخابات رییس فدراسیون کاراته 11 مرداد ماه، هفته آینده برگزار می‌شود. همه تلاش خود را به کار می‌بریم تا انتخابات سالم، بدون جانب‌داری و طرفداری از شخص خاصی را برگزار کنیم.

طباطبایی با بیان اینکه در گذشته فدراسیون کاراته فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشت اشاره کرد: با توجه به تمام سختی‌ها، اکنون فدراسیون کاراته به انسجام و ثبات مدیریتی رسید.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات شرکت نکردم افزود: در این دوره از انتخابات، ماموریت برگزاری مجمع انتخابات رییس فدراسیون کاراته بر عهده دارم.

سرپرست فدراسیون کاراته درباره وضعیت تیم ملی مردان بیان کرد: تمرینات با نظم و انسجام مناسب در حال برگزاری است و در این راستا اعضای تیم ملی بدون مشکل خاصی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در مسابقات جهانی تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می‌کنند اشاره کرد: تیم بدون دغدغه و حاشیه تمرینات و اردوهای خود را پیگیری می‌کند و برای حضور درخشان بانوان تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی بسیار خوش بین هستیم.

طباطبایی تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی بانوان کاراته از بهترین‌های دنیا هستند و به کسب مدال هر کدام از بازیکنان در وزن‌های مختلف بسیار امیدوار هستم.

وی در پایان از دکتر گودرزی وزیر وزارت ورزش و جوانان به دلیل پیگیرهای لازم برای رشد و پیشرفت ورزش کاراته تشکر کرد، و گفت: در دوران سرپرستی فدراسیون کاراته، سجادی  معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش با کمک و راهنمایی‌های منسجم خود، کمک بسیاری در جهت پویایی رشته کاراته انجام داده‌اند.

نظر شما