شناسهٔ خبر: 14269348 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

بهروان:نبود تابلوهای تبلیغاتی ضرر زیادی به سازمان لیگ زد

باشگاه خبرنگاران

صاحب‌خبر -
بهروان:نبود تابلوهای تبلیغاتی ضرر زیادی به سازمان لیگ زد جوان، غلامرضا بهروان پس از اتمام دیدار تیم‌های نفت و استقلال در خصوص محرومیت تماشاگران بیان کرد: کمیته انضباطی این رای را صادر کرد و ما هم مجری قانون هستیم. تا قبل از بازی هم منتظر بودیم که به ما رفع محرومیت هواداران ابلاغ شود اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت بازی بدون تماشاگر برگزار شد.

وی درباره اعمال این قانون در ادامه رقابت های لیگ گفت: آقایان بر اساس قانون رای صادر می کنند. امیدوارم در طول فصل هم تماشاگران، تیم‌ها و نهادها همگی بر اساس قانون‌های موجود رفتار کنند.

بهروان درباره نبود تابلوهای تبلیغات محیطی در کنار زمین اظهار کرد: قول می‌دهم این موضوع برای دیدار فردای پرسپولیس و سایپا که در ورزشگاه تختی برگزار می شود، حل شود. بهترین شعارها، شعارهای فرهنگی است اما به هر حال زندگی فوتبال بدون درآمد اقتصادی نمی شود.

وی در مورد دلیل نبودن تابلوهای تبلیغاتی گفت: با وجود تلاش شبانه روزی در سازمان لیگ، نتوانستیم با حامی مالی قرارداد امضا کنیم اما این قول را می‌دهم که این موضوع  فردا به طور رسمی اعلام شود.

بهروان درباره برگشت خوردن چک حامی مالی سازمان لیگ بیان کرد: ما تازه با این اسپانسر قرارداد امضا کردیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس کمیته مسابقات درباره ضرر نبود تابلوهای تبلیغاتی گفت: این رقم را نمی‌توان دست کم گرفت. ما تلاش می‌کنیم قراردادی امضا کنیم تا به نفع فوتبال ملی باشد. به هر حال امروز نتوانستیم از تبلیغات محیطی استفاده کنیم و طبیعتا قسمتی از قرارداد کسر خواهد شد. 

بهروان در خصوص مراسم تقدیر از جواد نکونام تصریح کرد: به هر حال نکونام از مفاخر فوتبال کشورمان است اما با توجه به اینکه در این دیدار تماشاگری حضور نداشت من معتقد بودم که برگزاری این مراسم تقدیر لطفی ندارد اما مسئولان نفت اصرار داشتند. جا دارد برای نکونام و دیگرانی که از مفاخر فوتبالی ما هستند مراسم تقدیر در شأن آنها برگزار کنیم و باز هم تلاش خواهیم کرد که چنین مراسم‌هایی داشته باشیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره نامه وزارت نفت در جهت پرداخت نشدن مطالبات از سوی مالک جدید این باشگاه گفت: متن نامه به این صورت نبوده است. دیدید که بازی امروز هم انجام شد و بازی‌های بعدی هم بدون مشکل برگزار خواهد شد. در مورد مسائل دیگر مراجع حقوقی باید نظر دهند اما برای این بازی هیچ چیز به صورت رسمی به ما اعلام نشده است.



نظر شما