شناسهٔ خبر: 14140535 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مهندس مختاری: ماموریت اساسی و اصلی مناطق ویژه حمایت و تسهیل در امور تولید و صادرات است

ماموریت اساسی و اصلی مناطق ویژه حمایت و تسهیل در امور تولید و صادرات، به منظور کمک به رونق کسب و کارهای اقتصادی و اشتغال زایی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ مهندس مختاری در چهارمین نشست شورای اداری مدیران شرکت پیام ضمن بیان مطالب فوق اظهار داشت: عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام در مقایسه با سالهای قبل وضعیت بهتری داشته اما با شرایط و مزایای خاص و ظرفیت های منطقه ویژه از جمله نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در مراکز اقتصادی فعال و برنامه ریزی انجام شده بایستی به شرایط مطلوب نزدیک تر شود.
رئیس هیات مدیره پیام در ادامه با مقایسه به رشد فعالیت های سالهای اخیر منطقه ویژه اشاره داشت و افزود: رشد فعالیت های منطقه ویژه در سالهای اخیر رو به بهبود بوده که انتظار می رود با هدف مشخص شده از جمله پیش بینی در آمد این روند همچنان ادامه یابد.
مهندس مختاری با اشاره به ماهیت درآمدی و هزینه شرکت، توجه ویژه به فرهنگ مشتری مداری را خواستار شد و بیان داشت: حفظ و نگهداری مشتریان که در اقتصادی تولید و اشتغال نقش دارند به عنوان یکی از منافع ملی، سخت تر از جذب سرمایه گذار می باشد و بایدکارکنان به این مهم توجه داشته باشند و کوشش کنند که با تسهیل در قانون و با روحیه کمک به سرمایه گذاران به طور مستمر و همه جانبه آنان را تشویق به توسعه فعالیت های تولیدی نمایند.
مدیر عامل پیام در پایان تاکید کرد: انتظار می رود رشد درآمدی منطقه بیشتر شود  که در نهایت این رشد، معشیت و مسائل رفاهی کارکنان بهبود یابد.
لازم به ذکر است که در این جلسه رضا بهار زاده به عنوان معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام معرفی و از زحمات و تلاش علیرضا نوروزی فرد تقدیر و تشکر شد .

نظر شما