شناسهٔ خبر: 13910401 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سارقان بانک ملی در تنکابن دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مازندران جزئیات دستگیری سارقان بانک ملی در شهرستان تنکابن را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج،سردار سید محمود میرفیضی از شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت از بانک ملی شهرستان تنکابن و کشف ۲ میلیارد ریال وجه سرقتی خبر داد.

وی گفت: ۱۱ تیرماه امسال، در پی وقوع سرقت از بانک ملی شعبه مرکزی شهرستان تنکابن و سرقت بیش از ۲ میلیارد ریال وجه نقد، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران اظهار کرد: کارآگاهان با حضور در صحنه جرم و بررسی‌های اولیه دریافتند، سارقان شب قبل پس از تخریب دیوار پشت بانک و نفوذ به داخل آن اقدام به دستبرد زدند و سپس متواری شدند.

این مسوول به اقدامات فنی، اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس پس از یک هفته کار و تلاش شبانه‌روزی، یکی از سارقان بانک را در یکی از شهرستان‌های مرزی کشور شناسایی کردند.

میرفیضی با اشاره به عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری متهم به سرقت، گفت: با دستگیری این فرد و کشف بیش از ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد سرقتی، دو همدست دیگر وی شناسایی و در دو عملیات جداگانه در یکی از شهرستان‌های شرق استان و نیز یکی از استان‌های همجوار دستگیر شدند.

وی از کشف بیش از یک‌میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال وجه نقد سرقتی از این دو متهم خبر داد و گفت: در مجموعه بیش از ۲ میلیارد ریال وجه سرقتی از سارقان کشف شد و متهمان پس از اقرار به بزه انتسابی و بازسازی صحنه جرم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

 

///** انتهای خبر **///

نظر شما