شناسهٔ خبر: 13881614 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

مدير تيم‌هاي ملي فوتبال:

مدیر تیم‌های ملی: باشگاه‌ها کمک کنند، تیم ملی زمین تمرین ندارد

- همشهری آنلاین: مدیر تیم‌های ملی فوتبال با بیان اینکه زمین مناسب برای تمرین تیم‌های ملی وجود ندارد از باشگاه‌ها خواست جهت برگزاری اردوهای تیم ملی کمک کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ايرنا، محمد رضا ساكت، مدیر تیم‌های ملی فوتبال با تاکید براینکه چالش مهم امروز نبود زمین تمرین مناسب برای تیم ملی است، گفت: کارشناسان برجسته پس از بررسی زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی، شرایط آن را نامناسب توصیف کرده‌اند.

محمدرضا ساکت تصریح کرد: اکنون زمین شماره 2 کمپ در حال تعویض است و از حدود سه ماه پیش تاکنون قابلیت استفاده را ندارد.

وی افزود: هشت گروه کارشناسی از متخصصان برجسته، زمین شماره یک را مورد بررسی قرار داده و همه آنها به شرایط نامناسب آن تاکید داشتند. این زمین باید مورد اصلاح مجدد قرار گیرد تا پاسخگوی تمرینات تیم‌های ملی باشد.

ساکت در ادامه بیان کرد: در همین راستا سازمان تیم‌های ملی از باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال این انتظار را دارد تا فدراسیون را در برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های بانوان و آقایان یاری کنند.

مدیر تیم های ملی با اشاره به اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی، گفت: تیرماه سال جاری 123 روز اردو در رده‌های مختلف بانوان و آقایان پیش‌بینی شده که برخی از آنها به انجام رسیده و مابقی نیز مطابق برنامه زمان‌بندی از پیش تعیین شده، پیگیری می‌شود.

وی در ادامه در زمینه برنامه‌های سازمان تیم‌های ملی، بیان داشت: اولین کارگاه آموزشی سرپرستان تیم‌های ملی فوتبال روز 22 تیرماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود. این کارگاه زیر نظر کمیته آموزش و به درخواست و با مشارکت سازمان تیم‌های ملی برپا خواهد شد و بحث‌های مختلف مدیریتی، اداری، حقوقی، رسانه و... در این دوره یک روزه به سرپرستان تیم‌های ملی ارائه می‌شود.

مدیر تیم‌های ملی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری دوره فوق، ارتقای تعامل‌های مدیریتی، افزایش کیفیت و نحوه فعالیت سرپرستان تیم‌های ملی است، ادامه داد: اساتید نام آشنایی را گزینش کرده‌ایم که به سرپرستان آموزش‌های لازم را خواهند داد.

مشاور رئیس فدراسیون در ادامه تاکید کرد: ساختار سازمان تیم‌های ملی در حال تدوین است و در نظر داریم تمامی دستورالعمل‌های مربوط به تیم‌های ملی را مورد بازنگری قرار دهیم. در واقع به دنبال افزایش انسجام در فعالیت‌های تیم‌های ملی مطابق استانداردهای بین المللی هستیم.

مدیر تیم‌های ملی درخصوص فعالیت افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم ملی بزرگسالان، گفت: سیاست فدراسیون و سازمان تیم‌های ملی حفظ ساختار مدیریتی تیم ملی بزرگسالان بود و از ابتدا به استمرار حضور پیروانی در تیم ملی تاکید شد.

ساکت درخصوص البسه تیم‌های ملی گفت: این موضوع در حال پیگیری است و منتظر نمونه نهایی و با کیفیت شرکت تحت قرارداد با فدراسیون فوتبال هستیم و قرار است این شرکت تا 20 تیرماه البسه را با استانداردهای بین المللی تهیه و ارائه کند.

ساکت در ادامه در ارتباط با برنامه‌ها و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان، بیان داشت: از آنجایی که قرار است اردوی تیم ملی در روزهای فیفا انجام شود در انتظار برنامه جدید کادر فنی تیم ملی هستیم. اکنون اردوی ایتالیا برای تیم ملی مد نظر قرار گرفته و مسائل اجرایی مربوط به آن در حال پیگیری است و بعد از نهایی شدن دیدارها که منتج به عقد قرارداد خواهد شد، اطلاع رسانی می‌شود.

مشاور رئیس فدراسیون اظهار داشت: موضوع مهم دیگر پرواز چارتر تیم ملی برای بازی‌های حساس مقدماتی جام جهانی است که مورد تایید سازمان تیم‌های ملی، رئیس و هیات رئیسه فدراسیون می‌باشد.

مدیر تیم‌های ملی در پایان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین فعالیت‌های فدراسیون فوتبال موضوعات مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی است، گفت: بحث محیط زیست اهمیت ویژه‌ای دارد و در تلاش هستیم تا نقش یوز ایرانی که اخیرا به عنوان یکی از نمادهای فوتبال کشورمان معرفی شده، بر روی پیراهن تیم ملی حفظ شود.

برچسب‌ها:

نظر شما