شناسهٔ خبر: 13718742 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عباسی در گفت‌وگو با فارس:

تخلف مدیران منصوب با سفارش نزدیکان رئیس جمهور رسیدگی شود

نماینده مردم رودسر در مجلس با تقبیح هرگونه فرار به جلو از سوی دولت در پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی مدیران گفت: دولت به اشتباهات خود در این زمینه اعتراف و مدیران متخلف را زودتر عزل کند.

صاحب‌خبر -

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ضرورت عذرخواهی دولت در قضیه تخلفات برخی مدیرانش به واسطه دریافت حقوق‌های نجومی گفت: پرداخت این‌گونه حقوق‌ها و مزایای غیرمتعارف به برخی مدیران دولتی موجب اختلال در نظام اداری کشور شده است.

وی از لزوم عزل مدیران متخلف در موضوع حقوق‌های نجومی و اعتراف دولت به اشتباهات خود سخن گفت و با تقبیح هرگونه فرار به جلو از سوی دولت، خاطرنشان کرد: دولت باید ضمن برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های کلان و غیرمتعارف این موضوع را ریشه‌یابی کند تا در آینده دیگر چنین پدیده‌ای تکرار نشود.

عباسی پرداخت مزایای نجومی به برخی مدیران دولتی را موجب تضعیف روحیه کارکنان بدنه دستگاه‌های دولتی برشمرد و گفت: اگر پیشتر و در سابقه این دسته از مدیران که برخی از آنها با سفارش بعضی نزدیکان رئیس‌جمهور نیز منصوب شده‌اند، تخلف و یا دریافت مزایای غیرمتعارف وجود داشته است، علاوه بر خود‌ آنها باید با آن مقام دولتی معرفی‌کننده وی برای تصدی مسؤولیت نیز برخورد شود.

انتهای پیام/

نظر شما