شناسهٔ خبر: 13717116 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

خیانت رژیم‌های مرتجع عربی خنجری بر سینه مسلمانان است/ آل‌خلیفه و آل‌سعود فرزندان خلف صهیونیسم

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن دعوت از مردم به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا محور اصلی شعارهای انقلابی خواهد بود تا نشان دهیم که دشمن‌شناسی را خوب آموخته‌ایم و آل‌سعود و آل‌خلیفه، داعشی و تکفیری را فرزندان خلف و نامشروع صهیونیسم می‌دانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن روز قدس، مردم را به حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت روز قدس آمده است: ماه مبارک رمضان آوردگاه مبارزه با نفس و جهاد اکبر و جمعه پایانی آن میدانی برای مبارزه‌ای سهمگین و جهادی کبیر در نفی استکبار است.

روز قدس، این یادگار ارزشمند امام خمینی‌(قدس‌سره) که به فرموده رهبر معظم انقلاب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) باید تعیین‌کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد، یک روز بین‌المللی و جهانی است که صحنه حضور حامیان حق و نافیان باطل برای خنثی کردن ترفندها و حیله‌های صهیونیسم و استکبار برای غصب مقاومت و عزت از مسلمانان است، فلسطین امروز فقط یک مرز جغرافیایی نیست بلکه معرکه مواجهه حق و باطل و میدان جهاد کبیر است.

در ادامه این اطلاعیه با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز حضور ارزش‌های اسلامی و حمایت از مظلومانی است که در مبارزه‌ با اشغالگران صهیونیسم، زنان، کودکان و پیر و جوان خود را تقدیم کرده‌اند تا قبله‌گاه اول مسلمین در چنگال سیطره شیاطین قرار نگیرد، تاکید شده است: اکنون که تلاش‌های گسترده جبهه استکبار برای حفظ و حراست از صهیونیسم، جهان و منطقه را به آتش کشیده است و تروریست‌های دست‌آموز (داعش) محور‌های مقاومت اسلامی را هدف قرار داده‌اند تا فلسطین را از مسأله اصلی جهان اسلام بودن، خارج کنند تکلیف مؤمنین و آزادیخواهان جهان دو چندان شده است.

در این بیانیه آمده است: امروز حمایت از فلسطین و محور مقاومت، جهاد کبیر ایستادگی، مقاومت و پیروی نکردن از کفار و مشرکین است و پاسداری از قدس، پاسداری از اسلام و ارزش‌های اسلامی است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا محور اصلی شعارهای انقلابی خواهد بود تا به همه نشان دهیم که بصیرت و دشمن‌شناسی را خوب آموخته‌ایم و آل‌سعود و آل‌خلیفه، داعشی و تکفیری که امروز دستانشان به خون مسلمانان آغشته است را فرزندان خلف و نامشروع صهیونیسم می‌دانیم.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان این بیانیه ضمن حمایت از پایداری و استقامت مردم مظلوم فلسطین هشدار داده است: تلاش برخی کشورهای منطقه و رژیم‌های مرتجع عربی در نزدیکی و پیوند با اسرائیل خنجری بر سینه مسلمانان به خصوص مردم مظلوم فلسطین و گامی در جهت رسوایی و سقوط این رژیم‌های دست نشانده خواهد بود و محکومیت گسترده این خیانت بزرگ نشانه غیرت اسلامی و بصیرت دینی مسلمانان است. لذا حضور حماسی مردم مؤمن و روزه‌دار در راهپیمایی روز قدس، حمایت از مسلمانان فلسطینی، قدس شریف تکمله‌ای بر عبادات ماه مبارک رمضان است و بی‌شک پیش خداوند اجری عظیم خواهد داشت و ان‌شاء‌الله فرزندان انقلابی اسلام عزیز، پرچمدار مبارزه بی‌امان با جبهه شرک و استکبار باقی خواهند ماند و عزت و اقتدار مقاومت اسلامی، صهیونیسم را نابود خواهد کرد.

انتهای پیام/2258/ط

نظر شما