شناسهٔ خبر: 13675548 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همایش اهل‌بیت (ع) و عرفان شیعی در شیراز

دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شیراز همایش علمی پژوهشی اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و عرفان شیعی با تکیه بر سیره رضوی، را میزبانی می‌کند.

صاحب‌خبر -
همایش اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و عرفان شیعی با تکیه بر سیره رضوی، برنامه‌ای بین‌المللی از سری برنامه‌های دانشگاهی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که

22 و 23 آذرماه 95، به میزبانی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

این همایش در محورهای عرفان عملی و نظری از دیدگاه اهل‌بیت (ع) و امام رضا (ع)، دعا در سیره‌ی اهل‌بیت (ع) و امام رضا (ع)، عرفان در صحیفه‌ی سجادیه، عرفان در دعای عرفه، عرفان در نهج‌البلاغه، عرفان در سیره‌ی عملی و گفتاری ائمه‌ی اطهار (ع)، مشخصات عرفان شیعی و وجه تمایز عرفانی نامدار شیعه، تجلی عرفان شیعی در شاگردان مکتب اهل بیت (ع) و مشخصات عرفان عملی و نظری در سیره‌ی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان از طریق سامانه‌ی  www.ahlolbaitelm.ir یا از طریق ای‌میل  ahlolbaitelm@chmail.ir آثار خود را برای شرکت در همایش می‌توانند بفرستند.

آخرین مهلت فرستادن مقاله هم 15 مرداد اعلام شده، نتیجه‌ی داوری مقاله‌ها، 31 شهریور اعلام می‌شود و 15 مهر هم زمان اصلاح مقاله‌ها دریافتی خواهد بود.

وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری، بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، پژوهشکده‌ی حکمت و فلسفه ایران، انجمن علمی عرفان اسلامی ایران، دانشگاه ادیان و مذاهب و دانشکده‌ی الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شیراز در برگزاری این همایش همکاری دارند.


خبرنگار: 04
انتهای پیام

نظر شما