شناسهٔ خبر: 13610598 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

نماینده ولی فقیه سمنان: ارتباطات و فناوری اطلاعات میدان اشتغالزایی است

آیت اله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اظهار کرد: ارتباطات و فناوری اطلاعات میدان اشتغالزایی است و اگر بتوانید یک نفر را در این حوزه مشغول کنید، همانند آن است که یک خانواده را زنده و هدایت کرده اید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ آیت اله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، عبادت و بندگی خدا و نیز خدمت به بندگان را در زمینه های مختلف فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و غیره بسیار مهم دانست و با اشاره به حفظ اخلاق و منش اسلامی در مواجهه با زیردستان خاطرنشان کرد: موفقیت در کار، بدون رضایت زیرمجموعه حاصل نمی گردد لذا باید توجه داشت که انجام کارها بایستی همواره برای رضای خدا بوده و خشنودی او را در پی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سه اصل حفظ وحدت و تبعیت از مقام معظم رهبری بعنوان محوریت کشور و نیز جلب رضایت مردم را از ضروریات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: مدیران باید در جهت تحقق این سه اصل کوشا باشند.

وی در ادامه  جایگاه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات را میدان اشتغالزایی دانست و خطاب به مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت : باید فکرتان استانی و امیدتان به خدا باشد لذا اگر بتوانید یک نفر را مشغول کنید همانند آن است که یک خانواده را زنده و هدایت کرده اید.

در ابتدای این دیدار نیز میررضایی به ارایه گزارشی از جایگاه و خدمات اداره کل متبوع خود پرداخت و افزود : در راستای اهداف وزارتخانه ارتباطات و و تکلیف استاندار سمنان مبنی بر اجرای هرچه سریعتر دولت الکترونیک در استان تلاش می گردد با استفاده از ظرفیتهای موجود در استان و فراهم بودن بستر فیزیکی بتوانیم با فعالیت در حوزه فناوری و ایجاد کسب و کار برای جوانان از دغدغه مقام معظم رهبری و جنابعالی مبنی بر اشتغال جوانان بکاهیم.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه تشکیل کارگروه کسب و کار جهت تحقق این مهم را از جمله مهمترین اقدامات این اداره کل در روزهای آغازین مدیریت خود دانست و خطاب به نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: کارهای اصلی و زیربنایی در این خصوص در حال انجام است و قطعا بیانات و رهنمودهای شما در بدو شروع کار بسیار راهگشا می باشد چرا که ما هرچه داریم از روحانیت است.

نظر شما