شناسهٔ خبر: 13550469 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مشارکت تیپ ازبکستانی القاعده در نبردهای جنوب حلب+عکس

جدیدترین تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد یکی از گروه های مهم مشارکت کننده در عملیات های هجومی دو ماه گذشته به مواضع نیروهای دولتی سوریه در محور جنوبی شهر حلب این کشور را "تیپ توحید و جهاد" متشکل از اتباع کشور ازبکستان می باشد.

صاحب‌خبر -
گروه بین الملل مشرق- جدیدترین تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد یکی از گروه های مهم مشارکت کننده در عملیات های هجومی دو ماه گذشته به مواضع نیروهای دولتی سوریه در محور جنوبی شهر حلب این کشور را "تیپ توحید و جهاد" متشکل از اتباع کشور ازبکستان می باشد.

مشارکت تیپ ازبکستانی القاعده در نبردهای جنوب حلب+عکس

بنابر این گزارش، در تصاویر منتشر شده گروهی از تروریستهای ازبک عضو القاعده در حالیکه به جدیدترین البسه و تجهیزات نظامی مدرن اهدا شده از سوری ترکیه، قطر و عربستان مجهز می باشند، در حال آماده شدن جهت حمله به مواضع نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن مشاهده می شوند. گروه توحید و الجهاد شامل صدها تن از اتباع کشور ازبکستان می باشد که از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 از طریق ترکیه وارد سوریه شده و در نبردها علیه ارتش و بسیج مردمی سوریه در استان های ادلب و حلب مشارکت فعال دارند. پیش از این تصاویری نیز از حضور تروریستهای تکفیری تبعه چین در نبردهای جنوب حلب منتشر شده بود.

مشارکت تیپ ازبکستانی القاعده در نبردهای جنوب حلب+عکس

نظر شما