شناسهٔ خبر: 1351630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

12مدال سهم کاراته‌ کاهای کردستانی از مسابقات قهرمانی کشور

تیم کاراته سبک شیتوریو شیتوکای قروه به نمایندگی استان کردستان در مسابقات قهرمانی کشور به دو نشان طلا، دو نشان نقره و هشت نشان برنز دست یافت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار برنا از سنندج، بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته سبک شیتوریو شیتوکای قهرمانی کشور به مدت دو روز در رده های سنی، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در رده کمربند قهوه ای و مشکی برگزار شد.


در پایان این دوره از مسابقات تیم کاراته سبک شیتوریو شیتوکای شهرستان قروه به نمایندگی استان کردستان با مربیگری هادی میمنت آبادی موفق به کسب دو نشان طلا، دو نشان نقره و هشت نشان برنز ارزشمند قهرمانی کشور شدند.
 

در رده سنی 12 تا 13 سال در بخش کومیته انفرادی در وزن 39- کیلوگرم حمید "رضا رضاییان" اولین نشان طلا کاروان اعزامی کردستان به این رقابت ها را کسب کرد، در وزن 42- کیلوگرم "امیرحسین خادمی" با کسب عنوان قهرمانی دومین نشان طلا کردستان در این مسابقات را بر گردن آویخت و در اوزان 34- کیلوگرم "امیرحسین راشدی" و 50- کیلوگرم "محمد مهدی مرادی" با قرار گرفتن در مکان سوم مشترک، دو نشان برنز دیگر این رده سنی را کسب کردند.
 

در رده سنی 14 تا 15 سال، در وزن 45- کیلوگرم "محمد رضایی" به عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره دست یافت و در وزن 55- کیلوگرم "صابر منشلو" مدال برنز این دوره از مسابقات قهرمانی کشور را از آن خود کرد.
 

"کامیاب میمنت" در وزن 60- کیلوگرم رده سنی 18 تا 20 با قرار گرفتن بر سکوی سوم مشترک نشان برنز را کسب کرد و در رده سنی 21+ سال، در وزن 55- کیلوگرم "فاروق شهنازی" و در وزن 80+ کیلوگرم "عباس الماسی" موفق به کسب دو نشان برنز رقابت های شیتوریو شیتوکای قهرمانی کشور شدند.

در مسابقات بخش کاتای انفرادی در رده سنی 16 تا 17 سال "نریمان زارع" حائز رتبه سوم مشترک شد و نشان برنز را بر گردن آویخت و در بخش کاتای تیمی در رده سنی بزرگسالان تیم کردستان الف عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره و تیم کردستان ب به نشان برنز تیمی این دوره از مسابقات دست یافتند.
 
در پایان بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته سبک شیتوریو شیتوکای قهرمانی کشور، تیم لرستان با کسب13 مدال طلا، 13 نقره و 21 برنز به مقام قهرمانی دست یافت، تیم گیلان با کسب 13 مدال طلا،15 نقره و 17 برنز در مکان دوم ایستاد و تیم کرمان با کسب 7 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز حائز رتبه سوم شد.

نظر شما