شناسهٔ خبر: 1351611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رئیس اداره اوقاف شاهرود خبر داد

آغاز احداث پروژه 36 واحدی موقوفه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود گفت: احداث پروژه 36 واحدی موقوفه محمدحسن خلف‌کربلایی‌محمد شاهرود با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

سیدمصطفی مجیدی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری روی املاک موقوفه با استفاده از ظر فیت‌های موجود اظهار کرد: عملیات ساخت پروژه 36 واحدی موقوفه محمدحسن خلف‌کربلایی‌محمد با مشارکت بخش خصوصی و بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان چهارشنبه، بیست و ششم شهریور ماه با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، معاون استاندار و فرماندار شاهرود و جمعی از مسئولان آغاز خواهد شد.  

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری و تشویق خیران به توسعه این مهم در حوزه وقف افزود: در تعریف این پروژه سعی شد از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی عنوان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و 164 مترمربع و در 6 طبقه شامل چهار طبقه مسکونی و دو طبقه پارکینگ به متراژ 4 هزار و 522 مترمربع در طول مدت 20 ماه ساخته و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

مجیدی حجم سرمایه‌گذاری در این موقوفه را بالغ بر 30 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: کلنگ‌زنی این پروژه، آغازی بر عملیات عمرانی با مشارکت بخش خصوصی در دیگر موقوفات شهرستان خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد گرفتن مجوز پروژه‌های جدیدی در موقوفات خواهیم بود.

گفتنی است، نیت این موقوفه که در خیابان فردوسی جنب میدان حجاب قرار دارد، اقامه عزاداری سیدالشهدا (ع) در تکیه بیدآباد شاهرود   بوده که همه ساله عواید حاصل از محل درآمد موقوفه در ایام محرم در این تکیه هزینه خواهد شد.

نظر شما