شناسهٔ خبر: 13399196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پرسپولیس مرا خواست من نپذیرفتم چون استقلالی هستم و می مانم

دروازه‌بان جدید صبای قم گفت: «در فصل نقل و انتقالات چراغ خاموش حرکت می‌کردم اما وقتی فهمیدم علی دایی من را برای صبا می‌خواهد چشم بسته پیشنهادش را قبول کردم.»

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

محسن فروزان در خصوص حضورش در تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت:‌ «من در فصل نقل و انتقالات به این نتیجه رسیده بودم که در سکوت کامل کارها را پیش ببرم. قصد نداشتم در رسانه‌ها از پیشنهادهایم صحبت کنم چرا که شاید عده‌ای فکر می‌کردند قصد بازارگرمی دارم. به همین دلیل به صورت چراغ خاموش کارها را پیش بردم و به جز صبای قم از 4 تیم دیگر پیشنهاد داشتم اما وقتی نام علی دایی آمد و متوجه شدم که او مرا برای تیمش می‌خواهد چشم بسته همه پیشنهادها را کنار گذاشتم و صبا را انتخاب کردم.»

 

وی ادامه داد: «یک بار شرمنده و مدیون علی دایی شدم نتوانستم به پرسپولیس بروم و الان بهترین زمان بود که دینم را به او ادا کنم. من دوست داشتم افتخار شاگردی او را داشته باشم و خوشحالم که این افتخار نصیب من شدم. آقای دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا است و همه بازیکنان این آرزو را دارند که روزی زیر نظر او به فوتبال ادامه دهند. باید تشکر کنم از مربیانی که من را برای تیم‌شان انتخاب کرده بودند اما از آنها عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم به تیم‌شان بپیوندم.»

 

دروازه‌بان جدید صبای قم در مورد اینکه هدف‌گذاری صبای قم برای لیگ شانزدهم چه خواهد بود، عنوان کرد: «بعد از صحبت‌هایی که با مسئولان صبا کردم متوجه شدم که آنها به دنبال هدف‌های بزرگی هستند که شاید نباید آنها را در رسانه‌ها مطرح کنم اما باید بگویم حضور دایی در صبا تأثیرگذار است و به خاطر وجود او حتی قراردادم را سفید امضا کردم و اعلام کردم که هرچه آقای علی دایی بگوید قبول می‌کنم. یکی از دلایلی که به صبا آمدم این بود که امسال بتوانم با این تیم به هدف‌های بزرگی برسم. البته سال گذشته در این تیم نبودم نمی‌دانم چه مسائلی وجود داشته است اما شرایط صبا در لیگ امسال بهتر از همیشه خواهد بود.»

 

فروزان خاطرنشان کرد: «آقای دایی به جز اینکه یک مربی بزرگ است با بازیکنانش هم رابطه خوبی دارد حتی او می‌دانست که من ازدواج کردم و به من تبریک گفت و به من گفت که بهترین کار را کردم که ازدواج کردم امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب خودم و با انجام بهترین بازی‌ها پیش او روسفید شوم.»

 

دروازه‌بان جدید صبای قم درباره کار کردنش با بهزاد غلامپور هم تصریح کرد: «او را دوست دارم چرا که پیراهن استقلال را به تن کرده و به نوعی من و او هم خانواده هستیم. خوشحالم که با تجربیات بالای او کار می‌کنم و امیدوارم که بتوانم تجربیات آقای غلامپور را به خودم اضافه کنم.»

 

وی در پایان درباره پیشنهاد علیرضا مرزبان به او گفت: «باید از علیرضا مرزبان تشکر کنم ما یک جلسه خوب با هم برگزار کردیم و همیشه از مدیریت و فنی مرزبان چیزهای زیادی شنیده بودم اما از نظر اخلاقی هم شخصیت او را دوست دارم علاقه داشتم با مرزبان همکاری کنم اما از او عذرخواهی می‌کنم که این فرصت پیش نیامد که افتخار شاگردی‌اش را داشته باشم. اما مطمئناً روزی شاگرد مرزبان خواهد شد.»

 

نظر شما