شناسهٔ خبر: 13343869 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

خدمتي ديگر از بانک صادرات ايران؛

پرداخت دسته اي قبوض از طريق تلفن بانك عملياتي شد

صاحب‌خبر -

بانک صادرات ايران به منظور تأمين رضايت بيشتر هموطنان امکان پرداخت دسته اي قبوض را عملياتي کرد
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک با هدف پاسخگويي بيشتر به نيازهاي هموطنان و همچنين صرفه جويي در وقت و هزينه مشتريان با ارتقاء سامانه دريافت قبوض خدمات شهري امکان پرداخت دسته اي قبوض در سامانه تلفن بانک را فعال کرد. بر اين اساس هموطنان مي توانند ضمن تماس با شماره ٠٩٦٠٢ مرکز صداي سپهر و با انتخاب كليد ٢ وارد نمودن تنها يک مرتبه شماره کارت و رمز دوم از امکان پرداخت دسته اي قبوض بهره مند گردند.
اين بانک با ارتقاء کمي و کيفي و فراهم سازي بسترهاي الکترونيکي در گذشته نيز امکان پرداخت دوره اي قبوض را به عنوان خدمتي آسان و مفيد به مشتريان عرضه نموده بود و با راه اندازي خدمت جديد پرداخت دسته اي قبوض مشتريان قادر خواهند شد تا تنها بايک بار معرفي و تعريف قبوض خود از خدمات اين سامانه بهره مند گردند.
شايان ذکر است بانک متبوع امکان پرداخت وجوه قبوض خدمات شهري را علاوه بر تلفن بانک از طريق ساير درگاه هاي پرداخت نظير: همبانک(#٧١٩*)، بانکداري اينترنتي، کيوسک بانک خودپرداز و .... نيز فراهم كرده است.
گفتني است بانک صادرات ايران جهت تأمين رفاه بيشتر هموطنان به تازگي خدمت پرداخت قبوض خاص ( قبوض شرکت هاي بيمه اي، ليزينگ و...) را نيز با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت از طريق سامانه همبانک فراهم ساخته است و هموطنان با استفاده از اين خدمت مي توانند به آساني در سريعترين زمان ممکن نسبت به پرداخت وجوه قبوض ياد شده اقدام نمايند.

نظر شما