شناسهٔ خبر: 13142372 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج سازندگی اردبیل:

اردوهای جهادی مصداق عینی تحقق اقتصاد مقاومتی است

صاحب‌خبر -

عظیم سرداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اهداف خاص طرح اردوهای جهادی و هجرت در رسیدگی به وضعیت مناطق محروم و رفع مشکلات و نارسایی‌ها در این حوزه که جزو اهداف جهاد سازندگی در اوایل انقلاب به شمار می‌رفت بسیج سازندگی نیز در همین راستا و با نیت پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با اهداف و رویکرد سازندگی و پیشرفت کشور این فعالیت‌ها را در نظر گرفته است.

وی گفت: در قالب طرح‌ اردوهای هجرت و سازندگی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در فصل تابستان از 20 تیر تا 20 شهریور در این طرح‌ها مشارکت می‌کنند تا در کنار پرکردن اوقات فراغت خود کار مفیدی را در عرصه عمران، مرمت و بهسازی انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: اردوهای جهادی و مشارکت بالای جوانان و نوجوانان در سازندگی کشور با تکیه بر منابع داخلی مصداق عینی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

سرداری با بیان اینکه این حرکت و اقدام گامی موثر در بهره‌گیری از توان و بضاعت داخلی در حرکت رو به جلو و ثمربخش فعالیت‌ها، اهداف و برنامه‌ها است، ادامه داد: البته سازمان بسیج سازندگی در اعزام نیروها به پشتیبانی و کمک دستگاه‌های دولتی همچون آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و معاونت عمرانی نیز توجهی جدی دارد.

وی افزود: هر چند هدف و رویکرد ظاهری عملیاتی کردن پروژه‌های عمرانی است اما در دل این طرح هجرت و اردوهای جهادی برنامه‌ها و اهداف فرهنگی و تربیتی نهفته که ضروری است با بهره‌گیری از بسترهای فراهم شده در این زمینه اقدامات ضروری و حیاتی انجام شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل عنوان کرد: ما تمام تلاشمان را در قالب طرح اردوهای جهادی بعد از پایان ماه مبارک رمضان به کار خواهیم گرفت تا علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، مرمت و بهسازی مدارس و فضاهای آموزشی، فرهنگی و معنوی در قالب خدمات پزشکی و درمانی نیز بتوانیم به هموطنانمان ارائه خدمات کنیم.

انتهای پیام/62001/چ30

برچسب‌ها:

نظر شما