شناسهٔ خبر: 13022702 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رضا عطاران فوق العاده بود/ اولین بار در فیلم کمدی بازی کردم

بازیگر زن برزیلی فیلم منوچهر هادی از همکاری با این پروژه تا علاقه مندی‌اش به سینمای اروپا گفت.

صاحب‌خبر -
  حوزه سینما   گروه فرهنگی   باشگاه خبرنگاران جوان ؛  «من سالوادور نیستم» از ساخته‌های منوچهر هادی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی اثری مشترک با کشور برزیل است. فیلمی که از بازیگران ایرانی چون رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی مهرابی و بازیگران برزیلی چون کارول ویدوتی، بری فیوکا و ریوالدو فوتبالیست معروف این کشور بهره می‌برد.

این فیلم سینمایی که مضمونی کمدی دارد در نوبت اول اکران نوروزی 95 قرار گرفت و توانست با استقبال خوبی در گیشه مواجه شود.

در این راستا باشگاه خبرنگاران به سراغ یکی ازبازیگران زن برزیلی فیلم یعنی کارول ویدوتی رفتیم و مصاحبه ای را انجام دادیم و به عنوان اولین سوال از علت همکاری با این اثر پرسیدیم که وی در پاسخ گفت: از طرف تهیه کننده فیلم برای تست برای همکاری با فیلمی ایرانی دعوت شدم. در ابتدا تعجب کردم که قرار است در اثری ایرانی نقش آفرینی کنم چرا که پیش خودم گفتم با زبانشان آشنایی ندارم و به مشکل بر می خورم اما من را آرام کردند. به تهیه کنندگان چند تست دادم که مورد قبول واقع شد و خوشحالی من را به دنبال داشت.

ویدوتی در خصوص علت حضور نداشتن در اولین اکران و تماشای فیلم با تماشاگران ایرانی، بیان کرد: بسیار دوست داشتم در ایران و در کنار مخاطبان برای دیدن فیلم و شناختن این کشور باشم اما با گروه حرفه‌ای دیگری در برزیل کار می‌کردم و همین امر باعث عدم حضور من در ایران شد اما دفعه بعد این کار را خواهم کرد.

این بازیگر با بیان این مطلب که ایران و برزیل از لحاظ فرهنگی به هم نزدیک هستند، اظهار داشت: تفاوت‌های بین دو کشور در این فیلم به خوبی مشخص شده اما چیزی که من را بسیار سورپرایز کرد وجود شباهت‌ها بود، ایرانی‌ها مانند برزیلی‌ها انسانهای خوشحال و سرزنده‌ای هستند و هر روز ما سرشار از انرژی و خوشحالی بود.

ویدوتی از تجربه بازی در فیلمی کمدی، همکاری با کارگردان و بازیگران فیلم تصریح کرد: بازی در فیلمی کمدی اتفاقی خوش آیند بود و کاری که هیچ وقت انجام نداده بودم بخصوص زمانی که بازیگر اصلی فیلم فوق العاده باشد. به رغم اینکه من و عطاران با زبان مشترک حرف نمی‌زدیم اما سر صحنه به ما بسیار خوش گذشت. علاوه بر آن تمام تیم حرفه‌ای و عالی بودند. همیشه مترجمی با زبان انگلیسی جهت ترجمه کردن اتفاقات با خود داشتم،در کل تجربه‌‎ای بسیار ارزشمند و فیلمی جذاب که احتمال می‌دادم در اکران‌های بعدی با استقبال مواجه شود.
 
این بازیگر با ابراز امیدواری برای همکاری مجدد با فیلمهای ایرانی اظهار داشت: در ابتدا امیدوارم فیلم در برزیل نمایش داده شود تا نتیجه کار را ببینم و بعد اینکه کسی چه می داند شاید در فیلم های دیگری مانند این اثر بازی کردم و پیشنهاد داشتم.

ویدوتی درپاسخ به این سوال که چقدر در جریان فروش و  موفقیت «من سالوادور نیستم» قرار داشته گفت :بله می دانم که بسیار موفق بوده است،ایرانی های زیادی در اینستاگرام در خصوص عالی بودن فیلم به من پیام دادند ظاهرا به همه آنها خوش گذشته است که باعث شد حس خوبی به من دست دهد این موضوع به خاطر موضوع و عوامل حرفه ای کار بود.

این بازیگر برزیلی در خصوص علاقه‌اش به سینمای اروپا بیان کرد: به نظرم سینمای اروپا یکی از بهترین سینماهای جهان است چرا که فیلم‌های قدیمی و جدید آنها از کیفیت بالایی برخوردار است. به هرحال فیلم‌های مختلفی از کشورهای گوناگون با دید مطالعه دیدم که در کار من تاثیر گذار بوده است. به عنوان یک بازیگر بسیار مهم است که با فرهنگ های دیگر کشورها ، نگاهشان نسبت به جهان و نحوه انتقال افکارشان در فیلم‌ها آشنا شویم.  



انتهای پیام/

نظر شما