شناسهٔ خبر: 13010306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حواشی دیدار ذوب‌آهن و العین/

خلق صحنه های زیبا توسط تماشاگران ذوب آهن/ آب سرد بر پیکر ذوبی‌ها

اصفهان – تماشاگران ذوب‌آهن اصفهان در نیمه دوم بازی و پیش از دریافت گل دوم با موج مکزیکی، صحنه‌های زیبایی را در ورزشگاه فولادشهر خلق کرده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و العین امارات در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

هواداران علی حمام بازیکن ذوب آهن پرچم کشور لبنان را به ورزشگاه آورده بودند و با لباس‌های مزین به پرچم لبنان، تیم خود را تشویق می‌کردند.

رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در چند صحنه که مدافعان این تیم چندان عملکرد خوبی نداشتند به شدت بر سر آنها فریاد می‌کشید.

بر خلاف نیمه نخست مسابقه که با شروع طوفانی تیم فوتبال العین امارات همراه بود، ذوب‌آهن در نیمه دوم مسابقه شروع بسیار خوبی داشت و تلاش می‌کرد گلزنی انجام دهد.

مرتضی تبریزی در دقیقه 53 مسابقه می‌توانست روی پاس کاوه رضایی گل تساوی ذوب‌آهن را به ثمر برساند اما این اتفاق با درخشش دروازه‌بان تیم العین صورت نگرفت.

با آغاز نیمه دوم مسابقه سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان مملو از تماشاگران بود، به گونه‌ای که جای خالی در این ورزشگاه پیدا نمی‌شد.

هواداران ذوب‌آهن در نیمه دوم مسابقه سر و صدای بسیاری در ورزشگاه به پا کرده بودند و تلاش داشتند که با این کار به بازیکنان تیم خود روحیه دهند.

تماشاگران ذوب‌آهن اصفهان در نیمه دوم بازی و پیش از دریافت گل دوم با موج مکزیکی، صحنه‌های زیبایی را در ورزشگاه فولادشهر خلق کرده بودند.

ذوب‌آهن که در نیمه دوم مسابقه تلاش بسیاری برای گلزنی صورت داد، در نیمه دوم مسابقه روی ضد حملات و در اشتباه مدافعان خود گل دوم را دریافت کرد.

اسپریلا، مهاجم تیم العین که در دقیقه 64 مسابقه، دومین گل تیمش را به ثمر رساند، بعد از گلزنی در این مسابقه با حرکات موزون، خوشحالی‌اش را نشان داد. وی با پاس عمر عبدالرحمن توانست دومین گل این تیم را به ثمر برساند و آب سردی روی هیاهوی تماشاگران اصفهانی بریزد.

تماشاگران این دیدار که در نیمه دوم هیاهوی بسیاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به پا کرده بودند، بعد از دریافت گل دوم ذوب‌آهن شروع به ترک ورزشگاه کردند.

فیلیپه باستوس که در بازی نخست این مرحله عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت، امروز و در ابتدای بازی روی نیمکت نشسته بود و در دقیقه 67 بازی به جای داگلاس به درون زمین آمد.

داگلاس، بازیکن تیم العین هنگام خروج از زمین مسابقه به میزان قابل توجهی تعلل می‌کرد و به آرامی از زمین بازی خارج می‌شد. این موضوع اعتراض هواداران ذوب‌آهن را به دنبال داشت.

در یکی از صحنه‌ها چند تماشاگر حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان روی صورت برخی بازیکنان نور لیزر انداختند که این موضوع سبب شد نیروهای انتظامی با آنها برخورد کنند.

پرتاب سنگ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از سوی برخی از تماشاگران در نهایت با وساطت لیدرهای حاضر در ورزشگاه ختم به خیر شد.

بنا بر اعلام بلندگوهای ورزشگاه فولادشهر، 9 هزار و 960 تماشاگر در این استادیوم برای تماشای مسابقه حاضر شده بودند.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوب‌آهن و نیمکت ذوب‌آهن در دقایق پایانی مسابقه با ناراحتی و سکوت، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نشسته بودند و بازی را تماشا می‌کردند.

در دقیقه 87 مسابقه، اشتباه محمدزاده، بازیکن تیم ذوب‌آهن نزدیک بود که منجر به دریافت یک گل شود که این موضوع با درخشش رشید مظاهری صورت نگرفت و ذوب‌آهن گل دیگری از این اتفاق دریافت نکرد.

این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود العین امارات به پایان رسید.

نظر شما