شناسهٔ خبر: 12988801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پاسخ مدیرعامل تراکتور درباره تمدید قرارداد قلعه نویی

کاپ

مدیرعامل تراکتورسازی درباره تمدید قرارداد قلعه نویی گفت: اوایل هفته آینده جلسه ای داریم. خیلی از بازیکنان ما هم با تیم های دیگر قرارداد دارند باید ببینم شرایط مالی اجازه می دهد آنها را بخریم. نباید یک دست بودن تیم را خراب کنیم. نسبت به سال گذشته بهتر بودیم. درباره قلعه نویی هم هیات مدیره باید تصمیم بگیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، سعید عباسی پس از بازی تراکتورسازی مقابل النصر اظهار داشت: دست هواداران درد نکند ما را شرمنده کردند. در رختکن گریه بازار بود همه ناراحت بودند. ما اصل بازی را در دوبی واگذار کردیم. این تیم در قدوقواره های تراکتور نبود. فوتبال ورزش قابل پیش بینی نیست. می دانستیم اینجا پرگل می بریم اما گل اول شیرازه ما را از هم پاشاند.

وی افزود: بچه ها رعایت همه موارد را کردند. یک سال در کنار هم زندگی کردیم از آنها متشکرم. از قلعه نویی و همه کسانی که به نوعی زحمت کشیدند تشکر می کنم. سرمایه های اصلی هواداران هستند. اگر آنها از ابتدا ما را اینگونه تشویق می کردیم جام را به تبریز می آوردیم. ماباید محکم بایستیم به آنها قول می دهم برای آنها جام بیاوریم. فوتبال همین است. اگر این مرحله هم صعود می کردیم در مرحله بعد باید تیم خود را قوی تر می کردیم. باید کمبودها را جبران کنیم و مسایل مالی حل شود.

وی افزود: ما جزو سه تیم نخست در پرداخت ها بودیم امیدوارم این مردم به حق شان برسند. مردم با این شور و هیجان به ما انگیزه دادند. باید تلاش کنیم تبریز و تراکتور به عقب برنگردد. مردم وارد حواشی نشوند. حرف و حدیث ها کار ما را خراب کرد و انرژی ما را گرفت. اگر استقلال محبت کند و در فینال جام حذفی نتیجه بگیرد ما فصل بعد به آسیا می رویم. بعد از دو سال حق مان است دیگر جام به تبریز بیاید.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره تمدید قرارداد قلعه نویی گفت: اوایل هفته آینده جلسه ای داریم. خیلی از بازیکنان ما هم با تیم های دیگر قرارداد دارند باید ببینم شرایط مالی اجازه می دهد آنها را بخریم. نباید یک دست بودن تیم را خراب کنیم. نسبت به سال گذشته بهتر بودیم. درباره قلعه نویی هم هیات مدیره باید تصمیم بگیرد.

وی درباره اعضای جدید هیات مدیره خاطرنشان کرد: دو نفر از اعضای هیات مدیره عوض شدند. آقایان الهی، بابایی و شکی به علت مشغله رفتند. آقایان الیاسی و کوهی به جمع مان اضافه شدند. تیم ما از لحاظ ساختاری نسبت به دو سال گذشته بسیار متفاوت شده است الان صددرصد سهام در اختیار مجموعه است خیلی از بدهی ها را پرداخت کردیم. باشگاه تقریبا به روز شده است. اگر یک مقدار از بدهی های گذشته را پرداخت کنیم جزو پاک ترین و شفاف ترین تیم های لیگ می شویم. هیات مدیره باید واحد باشد و نباید تصمیمات متفاوت بگیرد.

عباسی همچنین اذعان داشت: بچه ها پس از بازی امروز همگی بغض داشتند. نباید در امارات چهار گل می خوردیم به شرف بازیکنانم درود می فرستم. نگاه اصلی ما به مردم و تراکتور است. ما هم به نوبه خودمان شبانه روز دویدیم.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره وضعیت نقل و انتقالات تیم در فصل آینده بیان داشت: باید با نظر سرمربی جلو برویم. اول با مربی به توافق می رسیم و بعد بازیکن می گیریم.

وی درباره اسپانسرینگ تراکتور افزود: از الان استارت این کار را زده ایم. هم خارجی داریم و هم داخلی. اسپانسرهای مختلفی داریم که در مقاطع گوناگون به ما کمک می کنند. سعی می کنیم اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم. ماندن من هم منوط به این است که شرایط مالی باشگاه باید بهتر شود. قطعا می مانم تا تیم نتیجه بگیرد. عشق من این مردم هستند و صحبتی از استقلال به میان نیامده است هرگاه عقده هایمان خالی شد می رویم. ما دچار حواشی شدیم که خود تونی هم از آن اطلاع دارد وگرنه می توانستیم بهترنتیجه بگیریم. ما تا به الان 18 میلیارد به باشگاه آوردیم. به مردم قول می دهم با همین نحوه استقبال که دوباره کلمه عیبی یوخ را احیا کردند بهترین نتایج را بگیریم.

عباسی در پایان گفت: بدهی های ما برای فصول گذشته است. بازیکنانی که در نیم فصل آمده اند بین 40 تا 50 درصد گرفته اند. عده ای تا 80 درصد گرفته اند. کسانی که از فصل قبل حضور داشتند حدود 70 درصد گرفته اند. همه باید همدیگر را حلال کنیم. رسانه ها هم باید ما را حلال کنند. کمتر حرف می زنم چرا که وقتی صحبت می کنم اکسیژن مغزم کم می شود. حق تراکتور خیلی بیشتر از این است که مشاهده می کنید.مثل چهار گلی که در امارات خوردیم این یک گل هم کاملا حادثه بود. من شب و روزم را برای تراکتور گذاشتم. عیبی یوخ احیا شود ما بهترین نتایج را می گیریم از قلعه نویی هم خواستیم بماند. از او خواستیم برنامه اش را ارایه کند. از خدا خواسته ام اگر روزی از اینجا رفتم ابتدا جام را به مردم تقدیم کنم و بعد بروم . از من خواسته اند که بمانم.

نظر شما