شناسهٔ خبر: 12882571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل حوزه استاندار کرمان خبر داد:

تصویب هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رئیس جمهور به کرمان

کرمان - مدیرکل حوزه استاندار کرمان از تصویب هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رئیس جمهور به استان کرمان خبر داد و گفت: این پروژه ها ظرف دو سال اجرایی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید فلاح عصر چهارشنبه در جشن بزرگ خانواده روابط عمومی با اشاره به سفر رئیس جمهور به دیار کریمان اظهار کرد: هزار میلیارد تومان اعتبارات دولتی برای کرمان تصویب شد که این پروژه ها ظرف امسال و سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته فلاح ایجاد گلخانه های هیدروپونیک، ایجاد آزاد راه کرمان - بافت - بندرعباس و راه آهن کرمان - بردسیر - سیرجان از جمله طرح های مصوب در سفر رئیس جمهور به استان کرمان است.

وی اعتبارات عمرانی استان طی هر سال را حدود ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: این در حالیست که با تخصیص ۳۰ درصدی اعتبارات ۱۰۰ میلیارد تومان آن محقق می شود.

مدیرکل حوزه استاندار کرمان با اشاره به اینکه در سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان ۱۰ برابر بودجه عمرانی پروژه تعریف شد، افزود: این پروژه ها ظرف دو سال اجرایی می شود.

فلاح با اشاره به اینکه مردم بعد از سفر رئیس جمهور به کرمان منتظر دستاوردهای آن هستند، گفت: روابط عمومی ها باید در تبیین دستاوردهای این سفر کمک کنند.

وی خواستار استفاده روابط عمومی ها از روش های جدید اطلاع رسانی شد و افزود: روابط عمومی ها به عنوان سخنگوی دولت باید با رسانه ها در تعامل باشند.

فلاح با تاکید بر لزوم توجه روابط عمومی ها به وابستگی سازمانی و اجرای تعهدات سازمانی باشد و اظهار کرد: روابط عمومی باید از سازمان خود به خوبی دفاع کند.

مدیرکل حوزه استاندار کرمان تنظیم روابط بین مدیران و کارکنان سازمان ها و توجه به تکریم ارباب را از جمله وظایف روابط عمومی ها دانست و افزود: روابط عمومی ها باید عملکرد دستگاه خود را به اطلاع عموم برسانند.

 

نظر شما