شناسهٔ خبر: 12675
نسخه قابل چاپ منبع: | لینک خبر

ایران نژاد به عنوان مشاور استاندار البرز منصوب شد

صفحه اول روزنامه فرهیختگان استاندار البرز طی حکمی مهدی ایران نژاد را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد: مشاور معاون رییس جمهور امروز در دیدار با مدیران مدارس علمیه خواهران استان لرستان که درمحل مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، بر نقش موثر طلاب در رشد ارزش‌های اخلاقی و تصمیم این باورها در جامعه تاکید کرد.

خانم منیر آرامی، با اشاره به این‌که احیای ارزش‌های اخلاقی در جامعه از سیاست‌های دولت یازدهم است افزود: طلاب باید از تمام ظرفیت‌های علمی و معنوی خود برای بالا بردن این اخلاقیات در جامعه بهره گیرند.

وی تصریح کرد: طلاب باید با عزم جدی بتوانند برنامه‌های اخلاقی را در جامعه پیاده کنند چرا که آنها پتانسیل لازم برای این کار را دارند.

آرامی با بیان این‌که دستگاه‌های اجرایی دولت باید در کنار حوزه‌ علمیه زمینه رشد دینی و بالندگی فرهنگی در جامعه را فراهم کنند افزود: باید با تعمیق باورهای دینی در جامعه بتوانیم از رشد آسیب‌های اجتماعی و تبعات آن  جلوگیری کنیم.

نماینده معاون رییس جمهور در امور بانوان ادامه داد: رییس جمهور چشم امید به حوزه‌های علمیه داشته و انتظار دارند مبلغان حوزه مسایلی که باعث بروز آسیب‌های اجتماعی می شود را رفع نمایند.

سفر رئیس جمهور به استان لرستان

وی با اشاره به این‌که فعالیت‌های حوزه‌های علمیه در جامعه نوعی جهاد است افزود: با سفر رییس جمهور به استان در روز چهارشنبه امید داریم این سفر برکات خوبی برای استان داشته باشد.

تحصیل 931 طلبه خواهر در لرستان

حجت‌الاسلام حسنی، مدیرحوزه علمیه خواهران استان هم در این دیدار با اعلام این‌که هم‌اکنون یازده واحد آموزش حوزوی در سطح دو سه و یک مرکز تخصصی قرآن ویژه خواهران در استان لرستان قرار دارد گفت: در استان لرستان 931 طلبه سطح دو و 32 طلبه سطح سه مشغول تحصیل بوده و تاکنون نیز 364 طلبه در مدارس علمیه استان لرستان فارغ‌التحصیل شده‌اند.

حجت‌الاسلام حسنی از کمبود بانوی مدرس برای تدریس در مدارس علمیه استان لرستان خبر داد و خواستار بالا بردن تجهیزات آموزشی در مدارس علمیه خواهران شد