شناسهٔ خبر: 12550165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مديركل راه و شهرسازي استان قزوين:

خدمت رساني به مردم نتيجه تعامل گسترده دستگاه هاي اجرايي است

قزوين - ايرنا - مديركل راه و شهرسازي استان قزوين گفت: واگذاري واحدهاي مسكن مهر به متقاضيان با تكميل تمامي انشعاب ها صورت مي گيرد و ادامه همكاري شركت هاي متولي در اين حوزه موجب تسريع در كارها خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان قزوين، حامد ماني فر در ديدار با مديرعامل شركت گاز استان قزوين، همكاري بهتر و بيشتر بين دستگاه هاي اجرايي را باعث سرعت بخشي در كارها دانست و افزود: اين اداره كل و شركت گاز در موضوع هاي كاري مختلف داراي ارتباط مستقيم و همكاري گسترده هستند كه بحث انتقال گاز در كنار حريم راه ها و انشعاب هاي گاز مسكن مهر از جمله اين موارد است.
وي ادامه داد: بيشتر تاسيسات گاز از حريم راه ها عبور مي كند كه با هماهنگي بيشتر و تعامل خوب اجتماعي مي توان خدمات بهتري به مردم ارائه و در اين زمينه موفق عمل كرد.
ماني فر با بيان اينكه در پروژه مسكن مهر تحويل واحدها به متقاضييان با تكميل تمامي انشعاب ها صورت مي پذيرد، اضافه كرد: در اين حوزه با همكاري و تعامل اداره راه و شهرسازي و شركت گاز شاهد پايان واگذاري واحدهاي مسكن مهر در آينده نه چندان دوري خواهيم بود.
مديرعامل شركت گاز استان قزوين در اين ديدار ضمن تشكر از همكاري ها و تعامل اين دو دستگاه، يادآور شد: ارتباط هاي نزديك و سازنده بسيار مهم بوده و علاوه بر ايجاد هماهنگي بيشتر، باعث تسريع در كارها و خدمت رساني به مردم نيز خواهد شد.
اسماعيل مفرد بوشهري درباره رفع مشكل ساكنان مسكن مهر در زمينه انشعاب گاز، افزود: اين شركت با همكاري اداره راه و شهرسازي و نظام مهندسي ساختمان، تفكيك كنتورهاي گاز را با برخي اصلاحات در دستور كار خود قرار خواهد داد تا رضايت ساكنان اين منطقه نيز به دست آيد.
6101/8054

نظر شما