شناسهٔ خبر: 12505671 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حزب آلترناتیو برای آلمان رسما موضع ضداسلامی گرفت

فارس

حزب آلترناتیو برای آلمان در کنفرانس خود برای انتخابات سال 2017 رسما موضع ضداسلامی اتخاذ کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال، حزب آلترنانیو برای آلمان در کنفرانس اعضای این حزب در روز یک شنبه رسما موضع ضداسلامی اتخاذ و اعلام کرد که اسلام بخشی از آلمان نیست.

حزب آلترناتیو برای آلمان در این کنفرانس مانیفست جدید خود را برای حضور در رقابتهای انتخاباتی فدرال در سال 2017 مورد تصویب قرار داد که مهمترین بند آن موضع آشکار این حزب در برابر مسلمانان است.

در این مانیفست که در کنفرانس اعضای حزب در اشتوتگارت مورد تایید قرار گرفته امده است، اسلام بخشی از آلمان نیست و حزب آلترناتیو برای آلمان از مسلمانان به عنوان چالشی برای آلمان در برابر نگرانیهای فزاینده ناشی از بحران مهاجران یاد میگند.

حزب آلترناتیو برای آلمان در سال 2013 پایه گذاری شده اما از زمان بحران مهاجران در اروپا محبوبیت آن به شدت افزایش یافته است.

این حزب در 8 ایالت از 16 ایالت آلمان ارائه شده است و در انتخابات ماه مارس گذشته با تمرکز بر مخالفت با سیاستهای مهاجرتی آنگلا مرکل صدراعظم آلمان توانست در 3 ایالت آرا خوبی کسب کند.

براساس گزارش خبرگزاری آلمان روز یک شنبه و در جریان تظاهرات حامیان حزب آلترناتیو برای آلمان در اشتوتگارت حدود 400 نفر توسط پلیس این کشور بازداشت شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما