شناسهٔ خبر: 12215837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توسط کمیته امداد صورت گرفت

ایجاد 165 فرصت کسب‌وکار مددجویی در قیروکارزین

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمد مریدزاده  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف تشکیل این نهاد مقدس تلاش برای توانمندسازی و بروز توان و استعدادها و همچنین فراهم آوردن و تقویت زمینه‌های خودکفایی مددجویان زیرپوشش در زمینه‌های مختلف است.

وی افزود: کمیته امداد امام قیروکارزین در زمینه ایجاد اشتغال در دو بخش اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی در سال 94 از محل منابع اعتباری امدادی و همچنین بانک‌های عامل بیش از 21 میلیارد ریال به 165 طرح  متقاضی اشتغال، تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت کرده است.

مریدزاده با اشاره به اینکه برای موفقیت و پایداری طرح‌های اشتغال، طرح نظارت توسط این نهاد به‌طورجدی و قانونمند اجرایی می‌شود، تصریح کرد: کارشناسان و بازرسان این مدیریت به‌طور هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده از طرح‌های اشتغال از آغاز تا پایان بازدید و بازرسی کرده و مراحل اجرای طرح را از نزدیک زیر نظر و بررسی دارند.

مدیر کمیته امداد قیروکارزین در پایان با اشاره به زمینه‌های تولید شغل توسط تسهیلات اعطایی مددجویی بیان داشت: این مقدار تسهیلات پرداختی برای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی بیشتر در زمینه‌هایی مانند مغازه‌داری، کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، قالی‌بافی، فرش‌بافی، گلیم‌بافی و دیگر مشاغل پرداخت شده است.

انتهای پیام/2448/ت20

نظر شما