شناسهٔ خبر: 12192311 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری اردوی مشترک تیم ملی والیبال نشسته با آلمان

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی آلمان خبر داد.

صاحب‌خبر -
برگزاری اردوی مشترک تیم ملی والیبال نشسته با آلمان به گزارش  خبرگزاری صداوسیما، هادی رضایی گفت: نخستین مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته آقایان در سال جدید از اول اردیبهشت در تهران آغاز می شود و از مرحله ی بعد( مرحله دهم) شاهد ریزش ملی پوشان مدعو خواهیم بود.
رضایی افزود: در این اردو از 18 ورزشکار دعوت بعمل آمده و در اردوی دهم این تعداد به 16 نفر و در اردوی یازدهم به 14 نفر کاهش خواهد یافت تا در نهایت به ترکیب مورد نظر برای ریو دست یابیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: در خرداد ماه تیم ملی والیبال نشسته آلمان با درخواست خود به ایران می آید تا اردوی آمادگی را برگزار کند. در ایام حضور تیم ملی آلمان، چند جلسه ی مشترک تمرینی با این تیم خواهیم داشت و مسابقاتی نیز برگزار می شود.
ضمن اینکه باشگاههایی که درخواست بازی با تیم ملی آلمان را داشته باشند، می توانند از طریق انجمن والیبال معلولان در این خصوص اقدام کنند.
داوود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی حمیدزاده(تهران)، مهرزاد مهروان،ابوالفضل اولیائی(البرز)، حسین فرزانه (قزوین)، محمدرضا سبحانی نیا(اصفهان)، امیر حسین کفشدار، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری(مازندران)، عیسی زیراهی (مرکزی)، میثم علیپور (گیلان)، آرش خرمالی (گلستان)، سیدحسین حسینی، حسین گلستانی(قم)، مهدی بابادی (خراسان رضوی)،ناصرحسن پور(آذربایجان غربی) ملی پوشان دعوت شده به این تمرینات هستند که 31 فروردین وارد کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولان می شوند.
هادی رضایی به عنوان سرمربی، هدایت ملی پوشان را بر عهده دارد و علیرضا معمری، بهمن تاروردی زاده، حسن محمدی و حسن بخشعلی پور نیز به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.
محمد صفری و حجت الاسلام والمسلمین دهقان به عنوان فیزیوتراپ و نماینده فرهنگی در کنار ملی پوشان هستند.
نهمین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته از یکم تا هشتم اردیبهشت به سرپرستی فرشید عاشوری در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولان برپا خواهد بود.

نظر شما