شناسهٔ خبر: 12087560 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجارب والیبال نشسته ایران را به جهان منتقل می کنیم

هادی رضایی گفت: درصددم تا دستاوردهای ایران در والیبال نشسته را به سازمان جهانی پاراوالیبال و کشورهای دیگر منتقل کنم.

صاحب‌خبر -
تجارب والیبال نشسته ایران را به جهان منتقل می کنیمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ هادی رضایی پس از انتصابش به عنوان مشاور فنی سازمان جهانی پاراوالیبال افزود: این انتصاب با توجه به سابقه ی خوب والیبال نشسته ایران صورت گرفت و خوشحالم که به عنوان یک ایرانی برای این مسند انتخاب شدم و از این طریق می توانیم دستاوردهای ایران در والیبال نشسته را به سازمان جهانی پاراوالیبال و کشورهای دیگر منتقل کنیم.
رضایی ادامه داد: این سمت نه تنها برای انتقال تجربیات والیبال نشسته ایران و کمک به توسعه این رشته در جهان می تواند کارساز باشد، بلکه برای والیبال نشسته کشورمان نیز اتفاق خوبی است. در نظر داریم طرحهایی مانند تقویت باشگاه های جهان و نیز برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته را مطرح کنیم و قرار داشتن در این مسند می تواند در اجرایی شدن این طرحها مفید باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته افزود: بری به تازگی به عنوان رئیس سازمان جهانی پاراوالیبال به مدت 4 سال انتخاب شده است. وی پیش از این رئیس فدراسیون والیبال استرالیا و رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا و اقیانوسیه نیز بوده و تجارب خوبی در والیبال دارد.
مشاور فنی سازمان جهانی پاراوالیبال گفت: در حکمی که آقای بری برای من صادر کرده است، به عنوان مشاور ویژه ایشان در امور فنی منصوب شده ام و امیدوارم بتوانم در این سمت، به توسعه هر چه بیشتر این رشته در جهان کمک کنم.

نظر شما