شناسهٔ خبر: 11855312 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعمال محدودیت های ترافیکی

جاده های هراز و کندوان امروز یک‌ طرفه می ‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه وضعیت ترافیک در جاده های هراز، کندوان و سوادکوه عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد گفت: با اعلام مأموران پلیس راه در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 امروز ، 13 و 14 فروردین تا ساعت 3 بامداد روزهای بعد از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‌سمت کرج به‌صورت یک ‌طرفه است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز ، 13 و 14 فروردین‌ تا ساعت 3 بامداد روزهای بعد ، از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از جاده کرج ، چالوس ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلی در جاده هراز ممنوع است افزود: تردد انواع کامیون تا ساعت 2 بامداد روز 15 فروردین ماه سال 95 از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای 12، 13 و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای 12، 13 و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب‌اسک به رودهن ـ محدوده مشاء ـ به‌صورت یک‌طرفه است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: تردد انواع تریلی و کامیون تا ساعت 2 بامداد روز 15 فروردین 95 از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: از نظر جوی نیز در حال حاضر وضعیت محورهای استان ابری و خشک است.

وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران افزود: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/


نظر شما