شناسهٔ خبر: 11831076 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک – چین؛

کاظم زاده با برد شروع کرد/ امجدیان حذف شد

چهارمین نماینده ایران نیز از رقابت‌های بوکس کسب سهمیه المپیک حذف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه رقابت‌های بوکس کسب سهمیه المپیک، دو بوکسور ایران به روی رینگ رفتند.

در وزن 56 کیلوگرم ایران آرمین امجدیان در نخستین دیدار خود مقابل حریفی از قرقیزستان که مدال برنز آسیا را در کارنامه دارد، در پایان سه راند با رای داوران شکست خورد و از دور این رقابت‌ها حذف شد.

همچنین سجاد کاظم زاده در وزن 69 کیلوگرم با حریفی از جزیره پیتکایرن واقع در اقیانوسیه مصاف کرد و در پایان سه راند مسابقه با اقتدار به پیروزی رسید. کاظم زاده با این پیروزی به جمع 16 بوکسور برتر وزن 69 کیلوگرم راه یافت.

پیش از این در اوزان ۵۲ کیلوگرم پویا ناوی، ۶۰ کیلوگرم دانا اسماعیل‌زاده و ۶۴ کیلوگرم اسماعیل ارمشی از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند.

روز سه‌شنبه 10 فروردین نیز چهار نماینده ایران به روی رینگ می‌روند.

سجاد کاظم زاده در 69 کیلوگرم با مارسیال سانتوس نفر ششم رنکینگ جهانی از کشور فیلیپین مبارزه می‌کند. سجاد محرابی در 75 کیلوگرم که کارش را با پیروزی مقابل بوکسور تاجیکستانی شروع کرده بود، در دور دوم با شین بایار مغولستانی دیدار خواهد کرد.

در وزن 91 کیلوگرم سالار غلامی که در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده بود، باید مقابل یو فنگای چینی قرار گیرد. در وزن +91 کیلوگرم نیز مجید سپهوند باید به مصاف محمد مولایس سوریه‌ای برود.

نمایندگان وزن‌های 75، 91 و +91 کیلوگرم بوکس ایران در صورت پیروزی در مقابل حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

رقابت‌های بوکس کسب سهمیه المپیک چین با حضور 190 بوکسور از 30 کشور در شهر کیانان چین در حال پیگیری است.

طبق اعلام فدراسیون جهانی بوکس در رقابت‌های قاره‌ای کسب سهمیه المپیک 2016 در چین در هر وزن سه بوکسور و در مجموع 30 بوکسور جواز حضور در المپیک 2016 ریو را کسب خواهند کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما