شناسهٔ خبر: 11693426 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

حذف سریال "پادری" برای نوروز

صاحب‌خبر -

با حذف سریال "پادری" از پخش نوروزی، قرار شده است سریال "بیمار استاندارد" از 29 اسفند از شبکه یک سیما پخش شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بنا براعلام مدیر روابط عمومی معاونت سیما قرار است سریال نوروزی « بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مسعود ردایی هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه از  شبکه یک سیما روی آنتن برود.
 
رضا رضایی افزود: سریال «زعفرانی» از شبکه دو و سریال «قرعه» از شبکه سه سیما در ایام نوروز پخش خواهد شد.  
 
یکی از مزیت های سریال «بیمار استاندارد» این است که فیلمنامه کامل و تایید شده دارد و گروه تهیه و ساخت سریال درحال حاضر در بیمارستانی واقع در ولنجک مشغول کار هستند.
 
این سریال درباره فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تاکنون آن راتجربه نکرده است.  
 
بابک حمیدیان، جواد عزتی، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، روح الله کمانی، نیما شاهرخ شاهی، حسین محب اهری، هومن حاجی عبداللهی، امیر غفارمنش، سیروس میمنت، امید روحانی، بهناز اکبریان، عاطفه باقری، افسانه ناصری، بهزاد کریمی و  بهزاد خرازی در این سریال ایفای نقش می کنند.
 
این مجموعه تلویزیونی به نویسندگی بهرام توکلی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز 95 در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می شود.
 
طبق اعلام قبلی مدیر مرکز امور نمایشی سیما، چهار سریال «پادری»، «زعفرانی»، «قرعه» و «بیمار استاندارد» برای ایام نوروز در دست تولید بوده است که بنا به تصمیم مدیران قرار شد سریال «پادری» از پخش نوروزی حذف شود.

برچسب‌ها:

نظر شما