شناسهٔ خبر: 11634068 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سخنگوی آتش نشانی تهران در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

انفجاری دیگر بر اثر درست کردن مواد محترقه/ دو برادر راهی بیمارستان شدند

سخنگوی آتش نشانی تهران از انفجار مواد محترقه در جنوب پایتخت و مجروح شدن دو برادر خبر داد. در محل حادثه، 30 نارنجک دست ساز که حدود نیم تا یک کیلو وزن داشت، کشف شدند.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 23:54 دقیقه شب گذشته به ماموران آتش‌نشانی اعلام شد، اظهار کرد: با اعلام این خبر، دو ایستگاه آتش نشانی راهی محل حادثه در منطقه جوادیه، 10 متری اول شدند. حادثه در خانه‌ای حدودا 50 متری و دو طبقه رخ داده بود و به محض حضور آتش نشانان دو مرد جوان که دچار سوختگی شده بودند از داخل خانه بیرون آمدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان، دو مرد جوان را که برادر بودند، تحویل عوامل اورژانس داده و به اطفای حریق پرداختند. طبقه اول کارگاه خیاطی بود که حریق در آن رخ داده بود.

سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: داخل کمدی که در این کارگاه قرار داشت 30 نارنجک دست ساز که حدود نیم تا یک کیلو بودند و حدود 50 نارنجک کوچک و مقداری مواد اولیه کشف شد. دو برادر مشغول ساخت مواد محترقه بودند که این حادثه صورت گرفته و اگر مواد کمی بیشتر بود یا یکی از نارنجک‌های بزرگ منفجر شده بود، حادثه‌ای غیر قابل پیش بینی رخ می داد.

نظر شما