شناسهٔ خبر: 11595171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مظلومی:مطمئن باشید برنده بازی با پدیده ما هستیم

ورزش > لیگ برتر - تسنیم نوشت:سرمربی استقلال گفت: چاره‌ای جز شکست پدیده نداریم و به دنبال این هستیم که با یک بازی تهاجمی ۳ امتیاز را بگیریم.

صاحب‌خبر -

 پرویز مظلومی در نشست خبری تیمش پیش از دیدار فردا مقابل پدیده گفت: تیم پدیده از لحاظ آماری در نیم‌فصل دوم نتایج خیلی خوبی گرفته است. آنها از مربی خوبی مثل مهاجری برخوردارند و در دور برگشت با ما هم‌امتیاز هستند.

وی افزود: چاره‌ای جز شکست پدیده نداریم و به دنبال این هستیم که با یک بازی تهاجمی سه امتیاز را بگیریم. در تعطیلات تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم، چرا که می‌دانیم با حریف خطرناکی بازی داریم. هدف‌مان این است که با برنامه جلوی این تیم بازی کنیم، اما در عین حال باید مراقب ضدحملات آنها باشیم. با توجه به اینکه شرایط حضور هواداران در ورزشگاه‌ها مهیا شده امیدوارم که با حضور آنها بتوانیم یک عیدی خوب به دوستداران استقلال بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا فردا همه بازیکنانش را برای دیدار با پدیده در اختیار خواهد داشت، گفت: یعقوب کریمی و علیرضا رمضانی همچنان به دلیل مصدومیت تمرینات اختصاصی انجام می‌دهند. امروز (چهارشنبه) هم وضعیت خسرو حیدری مشخص می‌شود. نمی‌خواهیم روی بازیکنان بزرگ ریسک کنیم، اگر نیاز باشد استفاده می‌کنیم و اگر نیاز نباشد در دیدارهای بزرگ‌تر از آنها استفاده خواهیم کرد.

مظلومی در واکنش به طرح این موضوع که مهاجری اعلام کرده تیمش مقابل استقلال رکورد خوبی دارد و تا به حال به این تیم نباخته است، گفت: مطمئن باشید که این بار بازی مساوی نخواهد شد و ما برنده میدان خواهیم شد.

وی همچنین درباره روحیه بالای مهاجری و بازیکنان تیمش برای بازی فردا مقابل استقلال گفت: مسلماً هر مربی در مورد تیم خودش مثبت صحبت می‌کند و دوست دارد برنده بازی باشد، مخصوصاً اگر تیمی قرار باشد مقابل تیم بزرگی مثل استقلال بازی کند. به هر حال ما استقلال هستیم و در ورزشگاه آزادی نمی‌توانیم به چیزی جز برد فکر کنیم. ما به سه امتیاز این بازی خیلی نیاز داریم، البته این را هم باید بگویم که پدیده تیمی است که فوتبال را خوب بازی می‌کند و همین مساله به ما کمک می‌کند تا راحت‌تر مقابل این تیم بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص وضعیت پروپیچ و عادل شیحی اظهار داشت: در مورد پروپیچ مساله‌ای وجود ندارد و خوب تمرین می‌کند. شیحی هم با انگیزه در تمرینات حضور دارد و در دیدار قبلی بد کار نکرد. قطعاً در دیدارهای آینده به او فرصت می‌دهیم. این بازیکن در نقطه‌ای که ما نیاز داشتیم جذب شده است.

مظلومی ادامه داد: در پست پروپیچ بازیکن آماده‌ای مانند سجاد شهباززاده داریم که از بین آنها باید یکی را انتخاب کنیم. شهباززاده آماده است، اما پروپیچ هم خیلی خوب تمرین می‌کند. ما نفراتی را در ترکیب می‌گذاریم که خوب تمرین کنند. هفته گذشته یکسری جوان بازی کردند و جواب دادند. ما براساس تیم حریف تدابیر لازم را اتخاذ می‌کنیم و این مساله تا به امروز جواب داده است.

وی در مورد استقبال تماشاگران از دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی و اینکه آیا صحبتی در این زمینه با هواداران استقلال دارد یا خیر، گفت: خدا را شکر سازمان لیگ و باشگاه‌ها تدابیری را اندیشیده‌اند که هواداران به ورزشگاه بیایند. خوشحالیم که استقبال خوب بوده و تیم‌ها نیز رفته رفته بهتر می‌شوند. استقبال در شهرستان‌ها نیز بیشتر شده است و امیدوارم این استقبال بیش از این شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد اینکه در صورت حل نشدن مشکلات خروجی بعضی از بازیکنان استقلال و اضافه شدن شمار ملی‌پوشان این تیم آیا باز هم آبی‌پوشان در تعطیلات عید در سوئد اردو خواهند زد یا نه، گفت: طبیعی است که ما چند بازیکن در تیم ملی داشته باشیم و اگر در تهران هم بمانیم آنها نمی‌توانند در اردوی تیم ما حاضر شوند، اما اگر قرار باشد چند بازیکن دیگر خود را هم در این اردو در اختیار نداشته باشیم به مشکل می‌خوریم. من به عنوان سرمربی تیم دوست دارم که همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشم و قبلاً هم این مورد را به مسئولان باشگاه گفته‌ام.

وی ادامه داد: به هر حال اگر امکانات فراهم نشود ما در دور برگشت کارمان سخت خواهد شد و اگر همه بازیکنان را در اختیار نداشته باشیم در دور برگشت به مشکل خواهیم خورد. من از باشگاه خواسته‌ام اگر مشکلات خروجی بازیکنان حل نمی‌شود اردو را کنسل کنند، اما باشگاه اعلام کرد امکان این امر وجود ندارد، چرا که قراردادی بین باشگاه و کمپ موردنظر در سوئد بسته شده است. به هر حال اگر نتوانیم همه بازیکنان را در این اردو داشته باشیم، یکی از مربیان خود را در تهران خواهیم گذاشت تا روزی دو نوبت برای نفرات جامانده تمرین بگذارد.

مظلومی در واکنش به این پرسش که بازیکنان استقلال قبل از عید از باشگاه عیدی خواهند گرفت یا نه، عنوان کرد: معمولاً بازیکنان ما عیدی می‌دهند (با خنده). در حال حاضر بازیکنان استقلال 50 درصد قراردادشان را دریافت کرده‌اند و باشگاه در تلاش است 10 درصد دیگر قرارداد آنها را قبل از عید پرداخت کند، هرچند تا الان پرداخت 50 درصد با وجود این همه مشکلات مالی اقدام خوبی از سوی باشگاه بوده است و جا دارد از اسپانسر باشگاه نیز تشکر کنم.

 

 

مهاجری:خوشحالم استقلال با تمام نفراتش برابر ما به میدان می‌آید

رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: جا دارد خوشحالی خودم را از نامگذاری نام مقدس شهدا برای هفته بیست و سوم لیگ اعلام کنم. باید ارزش این نام‌ها در ورزشگاه‌ها حفظ شود.

وی ادامه داد: بازی ما با استقلال باعث شده انگیزه بازیکنان‌مان بالا برود. بازی‌های تیم‌ ما پخش نمی‌شود و از این جهت 4 بازی که با استقلال و پرسپولیس می‌کنیم به بازیکنان ما انگیزه می‌دهد.

مهاجری تصریح کرد: صرف نظر هر نتیجه‌ای که به دست می‌آید امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم. ما تلاش می‌کنیم که نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم. با توجه به اینکه محروم و مصدومان زیادی داریم به جوانان‌مان فرصت می‌دهیم در این دیدار به میدان بروند. خوشحالم که استقلال با تمام توان و بدون محروم و مصدوم به مصاف ما می‌آید و این مسئله به همه بازیکنان جوان ما انگیزه خواهد داد. در این دیدار ناصحی و آل نعمه را به دلیل محرومیت و میلاد غریبی و علیمردانی را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداریم.

سرمربی پدیده مشهد افزود: ما برای هر بازی استراتژی خاص خودمان را داریم، در واقع تمرینات روزمره خود را براساس تاکتیک حریف پیش رو طرح‌ریزی می‌کنیم تا در روز بازی با شناخت کامل به مصاف حریف خود رفته و بتوانیم با ارائه یک بازی تاکتیکی و قابل قبول به نتیجه لازم برسیم. بازیکنان ما هر موقع 70 درصد خواسته‌های کادرفنی را برآورده کرده باشند و با تمرکز بازی کنند ما به خواسته خود رسیده‌ایم. مقابل استقلال هم به همین شکل عمل خواهیم کرد و امیدوارم شاگردانم در این بازی با تمرکز بالا به میدان بروند.

مهاجری درباره اهداف تیمش برای بازی‌های آینده و هدف کلی این فصل تیم پدیده عنوان کرد: اگر برگردیم به گذشته من بارها اعلام کردم پدیده در شرایطی وارد مسابقات این فصل شد که دغدغه‌ای برای سقوط نداشت اما از طرفی پتانسیل تیم ما در حدی نبود که بخواهیم به دنبال کسب سهمیه باشیم. در این هفته‌ها که ما در جایگاه نسبتا خوبی قرار داریم تلاش ما این است که بتوانیم انگیزه بازیکنان را برای ادامه فصل بالاتر ببریم تا انشاءالله در پایان فصل به رتبه در حد شأن‌مان دست پیدا کنیم. برای ادامه بازی‌ها با برنامه ظاهر خواهیم شد و می‌خواهیم در هفته‌های باقی‌مانده که اکثر دیدارهای ما در مشهد است شرایط‌مان را بهبود ببخشیم ضمن اینکه لازم است تاکید کنم برای ما هم‌اکنون باعث خوشحالی است که بالاتر از تیم‌های سپاهان و فولاد قرار گرفته‌ایم تیم‌هایی که فصل پیش جزو مدعیان قهرمانی بودند.

وی درباره عملکرد خودش گفت: کسانی که در باشگاه مسئولیت دارند باید در مورد عملکرد من اظهارنظر کنند. واقعیت است که ما از ابتدای فصل با مشکلات زیادی مواجه بودیم و من خیلی زحمت کشیدم تا تیمم در این شرایط با افت مواجه نشود. تیم‌هایی در لیگ هستند که مثل نفت، ملوان، استقلال اهواز و... مشکلات خود را با داد و فریاد عنوان می‌کنند. مشکلات تیم ما اگر از آنها بیشتر نباشد قطعا کمتر نیست، با این حال بازیکنان ما در کمال آرامش بازی‌های خوب خود را ادامه داده و به نتایج مطلوب رسیدند. مدیریت باشگاه نیز تمام تلاش خود را کرد تا باشگاه وضعیتش بدتر از این نشود و ما هم از نظر فنی سعی کردیم با ارائه فوتبال زیبا جایگاه‌مان قابل قبول باشد.

مهاجری در واکنش به این مسئله که برخی مربیان لیگ دلایل عدم نتیجه‌گیری تیم‌شان را فقط مشکلات مالی می‌دانند در حالی که او خیلی کم به این مسئله دامن می‌زند، یادآور شد: وقتی مشکلات درون تیمی در رسانه‌ها عنوان شود غیر از اینکه به تیم ضربه بزند، نتیجه دیگری نخواهد داشت، شما ببینید مربیانی که به این مسئله دامن زدند آیا تیم‌شان از شرایط بحرانی خارج شد، آیا غیر از این است که پرداختن به این مسئله به تیم و ساختار باشگاه و روحیه بازیکنان و حتی شخصیت آنها لطمه می‌زند، به هر حال ما مشکلات زیادی داشتیم اما سعی کردیم از حداقل امکانات نهایت بهره را ببریم. من پایان فصل خواهم گفت که تیم ما با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کرد و ما چه دغدغه‌هایی داشتیم.

سرمربی پدیده مشهد در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان شهری نگاهی به تیم پدیده دارند یا نه، گفت: آنها نگاه می‌کنند ولی توجهی نمی‌شود. همه مشکلات پدیده را می‌دانند ولی توجهی نمی‌کنند. من بیشتر سعی کردم بحث خودم را در مسائل فنی پیش ببرم و اجازه دهید که این را به عوامل اجرایی باشگاه بسپاریم. امیدوارم مشکلات پدیده حل شود تا نیازی نباشد کسی کمک کند. مدیران باید تصمیم بگیرند و جوابگوی سوالات شما باشند. من صحبتی کنم چیزی عایدمان نمی‌شود.

وی در خصوص وضعیت تیم سیاه‌جامگان مشهد عنوان کرد: من نمی‌توانم علاقه‌مندی‌ام را به سیاه‌جامگان کتمان کنم. 4 سال کنار این تیم بودم و به لیگ برتر صعود کردیم، قطعا نمی‌تواند از ذهن من خارج شود و نتایج این تیم را پیگیری می‌کنم، امیدوارم نتایج این تیم به گونه‌ای رقم بخورد که جایگاهش را حفظ کند.

مهاجری درباره استقلال گفت: این تیم یک سری نقاط ضعف و قوت دارد، ما فیلم بازی استقلال را اول هفته مشاهده کردیم و اگر بچه‌ها تمرکز لازم را داشته باشند و با هوشمندی کار کنند می‌توانیم استقلال را شکست دهیم. استقلال مهره‌های ارزشمند و کادرفنی خوبی دارد اما این تیم صدرجدولی قطعا مشکلاتی دارد که اگر بازیکنان ما به سمت پیروزی حرکت کنند می‌توانند این تیم را شکست دهند.

 

 

251 43

نظر شما