شناسهٔ خبر: 11595136 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مظلومی: پدیده تیم خطرناکی است و نباید آنها را دست کم گرفت

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید با برنامه باشیم و می‌دانیم که پدیده فوتبال بسته‌ای را مقابل ما ارائه می‌دهد، ما تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم و با کمک هواداران می توانیم پیروز شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم آنلاین»، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده مشهد به سوالات پاسخ داد.

ارزیابی از بازی؟

آمار نشان می‌دهد که تیم پدیده در نیم فصل دوم خیلی خوب نتیجه گرفته است. آنها از بازیکنان خوبی برخوردارند. فکر می‌کنم با ما در دور برگشت هم امتیاز است. ما چاره‌ای جز پیروزی نداریم و تمام تلاش ما روی بازی تهاجمی و کسب سه امتیاز است. ما می‌دانیم پدیده تیم خطرناکی است و نباید آنها را دست کم گرفت. باید با برنامه باشیم و می‌دانیم که فوتبال بسته‌ای را مقابل ما ارائه می‌دهند. ما تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم و با کمک هواداران می توانیم پیروز شویم و عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

غایبان استقلال؟

رمضانی و یعقوب کریمی درحال کار کردن هستند و ضعیت خسرو حیدری هم امروز معلوم می‌شود. ما نمی‌خواهیم درباره او ریسک کنیم و اگر لازم باشد از او در مقابل پدیده استفاده می‌کنیم اما سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

شکست ناپدیری پدیده برابر استقلال؟

ان شاءالله این رکورد فردا می شکند.

اظهارات مهاجری درباره شانس پیروزی تیمش برابر استقلال؟

ما استقلال هستیم و از میزبانی استفاده می کنیم. تیم پدیده خوب بازی می کند و طبیعی است که مهاجری بگوید تیمش برای برد به میدان می رود.

پروپژیچیچ و شیحی؟

پرو پژیچ خوب تمرین می کند و شیحی هم خیلی با انگیزه است. ان شاءالله به او هم فرصت می دهیم تا بتوانیم از او استفاده کنیم. در پست پروپژیچ، شهباززاده آماده هم هست و ما باید یکی را آن جلو بگذاریم. ما نفراتی را بازی می دهیم که خوب تمرین کرده باشند. هفته گذشته ما جوانان را به میدان فرستادیم و خیلی هم خوب جواب دادند. ما روی نقاط ضعف و قدرت حریف برنامه می چینیم.

حضور هواداران در ورزشگاه؟

خدا را شکر تدابیری اندیشیده شده تا هواداران به ورزشگاه بیایند و این مسئله به بازی ها کمک می کند. استقبال از بازی ها خیلی خوب است و این مسئله به شهرستان ها هم کشیده شده است.

سفر به سوئد؟

بازیکنان ملی پوش که طبیعتا چه در تهران باشیم چه نباشیم می روند. سایر بازیکنان هم در تلاش هستیم تا مشکلاتشان حل شود و همراه ما بیایند. من از روز اول هم گفتم که همه بازیکنان در سفر باشند. اگر بخواهیم ناقص برویم، خیلی خوب نیست. باشگاه تلاش می کند همه بیایند. یک قراردادی بسته شده است و نمی شود آن را کنسل کرد. اگر بازیکنی بماند، یکی از مربیان در تهران می ماند و او را تمرین می دهد.

عیدی باشگاه به بازیکنان؟

بازیکنان استقلال معمولا عیدی می دهند. احتمالا 10 درصد هم در روزهای آینده می دهند و در مجموع 50 درصد تا الان پرداخت شده است و از اسپانسر تیمم هم تشکر می‌کنم. که خیلی خوب تا اینجا به ما کمک کرده است.

نظر شما