شناسهٔ خبر: 11594235 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رضا مهاجری:

مقابل استقلال استراتژی خاصی داریم/ پدیده نیاز به توجه دارد

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه بازی سختی را مقابل استقلال خواهیم داشت گفت: فردا مقابل آبی پوشان با یک استراتژی خاص به زمین خواهیم رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر رضا مهاجری در نشست خبری قبل از دیدار روز پنجشنبه تیمش مقابل استقلال تهران گفت: فردا با یکی از قدرت های فوتبال ایران بازی داریم و این می تواند برای ما یک غنیمت باشد زیرا در طول سال ۴ بار می توانیم مقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار بگیریم و این مسئله انگیزه بازیکنان ما را زیاد می کند.

وی در ادامه تاکید کرد: خوشحالم از اینکه استقلال بدون محروم و مصدوم مقابل ما قرار می گیرد و این می تواند به جذابیت بازی بیفزاید.

مهاجری تصریح کرد: فردا مقابل استقلال با یک استراتژی خاص به میدان خواهیم رفت و اگر بازیکنان من ۷۰ درصد آنچه را که در تمرین پیاده می کنند در بازی فردا انجام دهند مطمئنا می توانیم در این بازی موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در پاسخ به این سوال که آیا به اهدافتان در لیگ امسال رسیده اید یا خیر گفت: از روزی که به پدیده آمدم نه قول کسب سهمیه دادم و نه گفتم تیم سقوط خواهد کرد. تمام تلاش خود را به کار بستیم تا بتوانیم در پایان فصل موفق باشیم و خدا را شکر توانسته ایم امتیازات خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد مسئولین تیم پدیده راضی هستید یا خیر گفت: در پدیده مشکلات زیادی وجود دارد که اگر کمتر از تیم های نفت و ملوان نباشد بیشتر هم نیست اما فکر می کنید با آوردن این مشکلات خانوادگی در رسانه ها مشکلات ما حل خواهد شد. ما سعی کردیم تمام گرفتاری هایمان را در درون خانواده حل کنیم و خدار رو شکر به کارمان ادامه دادیم.

مهاجری در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا نتایج سیاه جامگان را پیگیری می کنید یا خیر گفت: علاقمندی خود را به سیاه جامگان کتمان نمی کنم. من با این تیم خاطرات زیادی دارم و امیدوار هستم که آنها هم بتوانند در لیگ برتر بمانند و فصل آینده بازی های خوبی از خود ارائه بدهند. آیا به

نظر شما