شناسهٔ خبر: 11593672 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مهاجری: با تمرکز استقلال را شکست می‌دهیم

سرمربی پدیده در نشست خبری دیدار تیمش برابر استقلال حاضر شد.

صاحب‌خبر -

سرمربی پدیده در نشست خبری دیدار تیمش برابر استقلال حاضر شد.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: برای خیلی از تیم‌ها به خصوص تیم‌های شهرستانی که فرصت کمتری از سوی رسانه‌ها به آنها می‌شود، 4 بازی با استقلال و پرسپولیبس یک غنیمت محسوب می‌شود. قطعا بازیکنان ما از این فرصت استفاده می‌کنند و شایستگی خود را به اثبات می رسانند. امیدوارم فردا صرف نظر از نتیجه یک فوتبال تماشاگر پسند را شاهد باشیم. ما در بازی فردا چندین محروم و مصدوم داریم ولی این فرصت برای جوانان هست که یک بازی خوب را ارائه دهیم. استقلال بدون محروم و مصدوم به مصاف ما می‌آید و این مسئله انگیزه ما را بیشتر می کند.

وی درپاسخ به سوالی درباره غایبان تیمش بیان کرد: ناصحی و آل نعمه محروم هستند. معین عباسیان، علی مردانی و میلاد غریبی نیز مصدومیت دارند.

سرمربی پدیده درباره رکورد تیمش برابر سرخ آبی‌های پایتخت که هیچگاه برابر آنها شکست نخورده است، گفت: ما برای هر بازی استراتژی خودمان را داریم. ما هروقت تمرکز لازم را داشته‌ایم، یک فوتبال قابل قبول را ارائه داده‌ایم و امیدوارم که فردا هم مقابل استقلال یک حریف گردن کلفت باشیم.

وی درباره ارزیابی تیمش در فصل جاری گفت: ما تلاش می‌کنیم تا رتبه خود را بهتر کنیم و خدا را شکر در نیم فصل دوم بهتر شده‌ایم. وقتی می‌بینیم که برخی تیم‌های بزرگ مثل فولاد پایین‌تر از ما قرار دارند، احساس خوبی داریم. من نمی‌توانم درباره عملکرد خودم صحبت کنم ولی فکر می‌کنم با توجه به مشکلاتی که داشتیم، تلاش‌های خوبی برای موفقیت داشته‌ایم. مشکلات تیم ما بیشتر از نفت و ملوان نباشد، کمتر نیست. مدیریت باشگاه تلاش می‌کند تا مشکلات را حل کند و این مسئله به تمرکز ما اضافه کرده است. ما در جایگاهی قرار داریم که نسبت به شرایطمان مناسب است. البته تیم ما نمی‌خواست سقوط کند ولی بضاعت سهمیه را هم نداشتیم.

مهاجری درباره مشکلات مالی تیمش و اینکه چرا برای این مسئله زیاد کار رسانه‌ای نمی‌کند گفت: مشکلات کدام مربی با حرف زدن حل شده است؟ مهم توجیه شدن بازیکنان است که با حداقل امکانات تلاش می‌کنند. در پایان فصل می‌گوییم که بازیکنان ما با چه زحمتی توانستند در جدول روند خوبی داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان استانی به تیمش توجه دارند یا نه، اظهار کرد: نگاه می شود ولی توجه نمی شود. همه مشکلات را می بینند ولی کسی برای حل آن توجه نمی کند.

مهاجری در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد تا تولیت آستان قدس به تیمش کمک کند، گفت: من بیشتر به مسائل فنی توجه دارم و سایر مسائل به مدیریت باشگاه ارتباط دارد. اگر مشکلات پدیده حل شود، نیازی نیست کسی به ما کمک کند.

وی درباره احتمال سقوط سیاه جامگان گفت: من به این تیم علاقه دارم. امیدوارم که این تیم بتواند شرایطش را در جدول حفظ کند.

سرمربی تیم پدیده در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا از فراز و نشیب استقلال می‌تواند استفاده کند، گفت: ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. قطعا اگر تمرکز داشته باشیم می‌توانیم استقلال را شکست دهیم. شایستگی این تیم در جدول مشخص است و مهره‌های بسیار خوبی دارد ولی حتما آنها هم مشکلاتی دارند و اگر بتوانیم از آنها استفاده کنیم، پیروز می شویم.

دیدار تیم‌های استقلال و پدیده فردا (پنجشنبه) ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. استقلال تا پایان هفته 22 با 42 امتیاز در صدر جدول است و پدیده با 29 امتیاز تیم در رده دهم قرار گرفته است.

انتهای پیام

نظر شما