شناسهٔ خبر: 11521118 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام برنامه مسابقات تیم های ملی ایران در

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از اعلام برنامه تیم های ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان ایران در جام بین قاره ای خبر داد.

صاحب‌خبر -
اعلام برنامه مسابقات تیم های ملی ایران دربه گزارش خبرگزاری صداوسیما، هادی رضایی گفت: رقابت های والیبال نشسته جام بین قاره ای از 27 اسفند آغاز می شود و 4 فروردین به کار خود پایان می دهد. 
در بخش بانوان 13 تیم و در بخش آقایان 15 تیم حضور دارند و در گروه آقایان و بانوان، تیم ها بر اساس سهمیه پارالمپیک به دو گروه تقسیم شده اند.
وی افزود: در بخش بانوان، هفت تیم دارای سهمیه پارالمپیک شامل چین، اوکراین، آمریکا، برزیل، روآندا، کانادا و ایران در یک گروه با هم به صورت دوره ای بازی می کنند و در گروه دوم تیم هایی که سهمیه پارالمپیک ندارند، شامل اسلوونی، هلند، روسیه، ژاپن، مصر و ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت.
وی گفت: شش تیم غیر پارالمپیکی، پس از انجام بازی های دوره ای و مشخص شدن دو تیم اول و دوم به این صورت به روند بازی ها ادامه می دهند؛ بدین ترتیب که تیم اول و دوم یک دیدار فینال برگزار می کنند و تیم برنده موفق به کسب سهمیه پارالمپیک می شود. 
در گروهی که کشورهای حائز سهمیه پارالمپیک حضور دارند نیز بازی به این شرح انجام می شود که پس از انجام بازی های دوره ای، تیم هفتم به مقام هفتم می رسد، تیم های پنجم و ششم برای عنوان پنجم با هم روبرو می شوند تیم های اول و چهارم و نیز تیم های دوم و سوم برای راه یابی به فینال به مصاف هم خواهند رفت.
رضایی افزود: دو تیم برنده به فینال و دو تیم بازنده به رده بندی راه پیدا می کنند و بدین صورت مسابقات بانوان خاتمه خواهد یافت.
وی گفت: در بخش آقایان نیز 6 تیم صاحب سهمیه پارالمپیک شامل چین، ایران، برزیل، آلمان، مصر و آمریکا در یک گروه به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند و تیم های فاقد سهمیه پارالمپیک شامل روسیه، اوکراین، هلند، عراق، قزاقستان، لهستان، کانادا، کره و ژاپن نیز در گروهی دیگر با هم روبرو می شوند.
وی افزود: همانند رقابت های بانوان، د رگروه غیر پارالمپیکی، تیم های اول و دوم برای کسب سهمیه پارالمپیک ریو، دیدار فینال را برگزار می کنند و 6 تیم پارالمپیکی نیز به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند و در پایان تیم های 5 و 6 برای کسب عنوان پنجم، تیم های اول و چهارم و نیز تیم های دو با سوم برای راه یابی به فینال با هم روبرو می شوند و در نهایت تیم ها برنده به دیدار پایانی و تیم های بازنده به دیدار رده بندی راه خواهند یافت.
رضایی در پایان برنامه مسابقات بانوان و آقایان را به صورت مجزا و بر اساس وقت محلی به شرح زیر اعلام کرد:
بانوان :
27 اسفند، ساعت 10:30 : ایران - اوکراین
28 اسفند، ساعت 14:30 : ایران - آمریکا
29 اسفند، ساعت 9 : ایران - برزیل
29 اسفند، ساعت 14:30: ایران - کانادا
یک فروردین، ساعت 14:30 : ایران - روآندا
2 فروردین، ساعت 14:30: ایران - چین

3 فروردین : بازی های ضربدری

4 فروردین : بازی های فینال و رده بندی

آقایان:

27 اسفند، ساعت 9 : ایران - مصر

28 اسفند، ساعت 16: ایران - چین

29 ا سفند، ساعت 9: ایران - آمریکا

یک فروردین، ساعت 16: ایران - برزیل

2 فروردین، ساعت 12: ایران - آلمان

3 فروردین : بازی های ضربدری

4 فروردین : بازی های فینال و رده بندی

نظر شما