شناسهٔ خبر: 11506641 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مرداد سال قبل تیم مان را بسته بودیم

علیرضا معمری مدعی شد کسب عنوان قهرمانی را مدیون بسته شدن تیم از مردادماه سال گذشته است.

صاحب‌خبر -
مرداد سال قبل تیم مان را بسته بودیمسرمربی والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت : لیگ برتر امسال با حضور 8 تیم برگزار شد که به دلیل حضور و تقسیم بازیکنان با سطح بسیار بالا در همه تیم ها، شاهد یکی از پویاترین لیگ های 10سال اخیر بودیم.
وی افزود: یکی از فاکتورهای اصلی که کسب نتایج درخشان را برای تیم ما به همراه داشت ، این بود که مرداد ماه سال گذشته تیم را با حضور بهترین بازیکنان بستیم و اردوها و تمرینات خود را از همان ابتدا آغاز کردیم.
معمری گفت: البته حضور بازیکن و پدیده ای به نام مرتضی مهرزاد با 2 متر و 44 سانتی متر قد به قهرمانی تیم ما بسیار کمک کرد و به طور حتم این بازیکن یکی از چهره های شاخص پارالمپیک 2016 ریو خواهد بود.
وی افزود: یکی از دیگر نکته های مثبت در تیم ما آنالیز دیگر تیم های حاضر در رقابت ها بود که قبل از آغاز این رقابت ها به شناسایی نکات مثبت و منفی تیم ها و با آگاهی کامل با حریفان به رقابت پرداختیم.
معمری گفت: در ترکیب تیم ما 4 بازیکن ملی پوش باسابقه ، 3 بازیکن جوان تیم ملی حضور داشتند و سایر بازیکنان نیز جوان و جویای نام بودند که همین عوامل باعث شد تا آنها با لذت و توانمندی به رقابت با حریفان خود پرداخته و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.
وی افزود: من با تیم پیکان تهران در بخش والیبال افراغد سالم نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا شدم اما لذتی که در بازی بازیکنان تیم ثامن الحجج سبزوار وجود داشت در بین بازیکنان تیم پیکان وجود نداشت.
معمری گفت: این روند رو به رشد باید در تیم ثامن الحجج سبزوار ادامه داشته باشد چرا که این تیم باید در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا و جهان شرکت کند.
سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار افزود: در آخر می‌توان گفت شعار اصلی والیبال نشسته باید این باشد: لیگ قوی ، تیم ملی قوی.

نظر شما