شناسهٔ خبر: 11501474 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

برانکو:

تراکتور به خاطر یک اتفاق قهرمان نشد/ آرزویم قهرمانی پرسپولیس است

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:شاید هزار بار به بازیکنان گفته ام که از نحوه کار آنها راضی هستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: تعداد زیاد خبرنگاران در همین نشست نشان می دهد که چه بازی ما مهم و جدی در انتظار ماست. اینکه با چه تیم قدرتمندی بازی داریم.

 

وی ادامه داد: همچنین لازم است تسلیت خود را بابت درگذشت مرحوم دارستانی اعلام کنم. نیازی به گفتن نیست که چه فقدان بزرگی برای خانواده این مرحوم باشگاهش است. همین طور برای همه بازیکنان و برای کل فوتبال ایران. 

 

سرمربی پرسپولیس اذعان داشت: تراکتورسازی تیمی است که پارسال فقط به واسطه یک اتفاق قهرمان نشد. این تیم لیگ قهرمانان آسیا را خیلی خوب آغاز کرد. من می توانم تراکتورسازی را تیم ملی کوچک بنامم.

 

وی ادامه داد: با آمدن قلعه نویی تراکتورسازی خود را پیدا کرده و سه برد اخیر این تیم مقابل الجزیره و سپاهان نشان دهنده آمادگی و انگیزه بالای این تیم می باشد.

 

برانکو خاطرنشان کرد: طبیعی است که تیم هایی چون تراکتورسازی و سپاهان در جو مسابقه بودند اما ما بعد از تطعیلات باید دوباره در فرم مسابقه قرار بگیریم و یک بار دیگر با تمرکز بالا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. در این راه مشکل بزرگی داریم که غیبت کمال کامیابی نیا و خالقی فر است که آنها مصدومند ضمن اینکه بن سون هم محروم است.

 

وی درباره عملکرد لوبانف و اینکه در بازی با تراکتورسازی دروازه بان سرخپوشان کیست گفت: طبیعی است که تصمیم نهایی را فردا خواهیم گرفت که چه کسی درون دروازه قرار می گیرد. لوبانف گل هایی را دریافت کرده ولی روی هیچ گلی مقصر نبوده است. متاسفانه تمام حریفان ما بدون آنکه شانس چندانی داشته باشند به ما گل زده اند. به هر حال این فوتبال است و یک بار می بریم و یک بار می بازیم. ما باید اراده و میل خود را نشان دهیم و با افتخار بازی کنیم. با این افتخار که جزئی از پرسپولیس هستیم و چنین هواداران پرشوری داریم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره صحبت های قلعه نویی مبنی بر اینکه پرسپولیس بازی های زیبایی ارائه می دهد، اذعان داشت: طبیعی است که ما یکی از کاندیداهای قهرمانی هستیم و می دانیم که فردا چه مسابقه در انتظارمان است. همچنین می دانیم که جمعه آینده چه مسابقه ای داریم. هر بازی برای ما حکم بودن یا نبودن را دارد. تا حالا هواداران بیشترین حمایت را از ما کرده اند. انتظار ما این است که همه با هم تلاش خود کنیم تا به اهداف مان برسیم.

 

وی درباره حواشی رخ داده پیرامون تمرینات پرسپولیس و اینکه او از عملکرد برخی بازیکنان ناراضی بوده است گفت: این گونه مسائل در همه جای دنیا پیش می آید. بازیکنان جوان اند و برخی اوقات عصبی یا ناراضی هستند. بعضی اوقات هم واکنش نامناسبی نسبت به رسانه ها دارند. این مساله در شمار فاز رشد و تکامل بازیکنان جوان است. بازیکنان پرسپولیس باید رفتار باکیفیتی با خبرنگاران داشته باشند. البته گاهی اوقات همکاران شما هم رفتار نامناسبی دارند و واقعیات را آنطور که هست اعلام نمی کنند. در هر حال همه با هم همکاریم ولی مهم ترین مساله هواداران و تماشاگران هستند. ما تلاش می کنیم که زیباترین صحنه های فوتبال را ارائه دهیم. خود من هم عصبانی بودم ولی این مساله پیش می آید. زیرا مربی دوست دارد شاگردانش در هر تمرین با توان هزار درصد حضور یابند. اما این مساله ممکن نیست. نه در اینجا بلکه در همه جای دنیا. به همین خاطر اینگونه دلخوری ها به شکل عادی پیش می آید. اینها مسائل جزئی است اما شاید هزار بار به بازیکنان گفته ام که از نحوه کار آنها راضی هستم و از کار و تلاش آنها که الان تیم را به رتبه سوم رسانده اند. درحالی که فصل گذشته هشتم بودند و دربرخی لحظات برای بقا می جنگیدند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره جدال با تراکتورسازی بیان داشت: ما می دانیم که فردا بازی سختی در انتظارمان است. همه بازی های ما تا آخر فصل چنین شرایطی دارد. من نمی خواهم به گذشته برگردم اما فکر می کنم باید خوش بین باشیم که 15 بازی اخیر را شکست نخورده ایم و در بازی با سپاهان و ذوب آهن چهار امتیاز از دست دادیم. دیدارهایی که استحقاق برد داشتیم. اما اگر همین بخش از نیم فصل اول را با نیم فصل دوم مقایسه کنیم می بینیم که امتیازات بیشتری نسبت به نیم فصل اول کسب کردیم. طبیعی است که در هر بازی برای برد می رویم و هدف مان جنگیدن برای قهرمانی است. دیروز بازی استقلال و راه آهن را دیدید. الان دیگر تیم ضعیف وجود ندارد. در مقابل هر تیمی کار سخت خواهد بود.

 

وی درباره صحبت های قلعه نویی مبنی بر اینکه آنها تمرینات زیادی در ضربات ایستگاهی داشته اند گفت: ضربات ایستگاهی یکی از عناصر مهم بازی است. آنها در بازی با سپاهان هم روی شروع مجدد به گل رسیدند. ضمن اینکه سه گل آنها به الجزیره نیز روی شروع مجدد بود. تراکتورسازی در این بخش خیلی تیم خطرناکی است. 

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آرزویش در فوتبال برای سال جدید چیست، اظهار داشت: قطعا مهم ترین آرزوی هر انسانی سلامتی است. ضمن اینکه آرزویم در کنار پرسپولیس بودن است. امیدوارم قبل از نوروز شادی مضاعفی با بردهای خود به هواداران هدیه دهیم. فعلا دوست دارم هرچه بیشتر به صدر جدول نزدیک شویم. آرزوی نهایی ام هم قهرمانی است.

 

برانکو درباره اینکه پرسپولیس همیشه تا دقیقه 80 خوب بازی می کند اما پس از آن گل می خورد گفت: قبول دارم که در این دقایق گل هایی خورده ایم که نباید می خوردیم. اینها لحظات بدشانسی ما بوده است. زیرا حریفان موقعیتی ایجاد نکرده اند اما به هر حال این هم از جذابیت های فوتبال است. فکر می کنم تیم ما در تمام 90 دقیقه خوب بازی می کند اما حریف ما بازی خود را انجام می دهد و دست و پا بسته نیست. اگر ما گل دوم و سوم را بزنیم قطعا در ادامه بازی می توانیم بهتر عمل کنیم. 

نظر شما