شناسهٔ خبر: 11484596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: قهرمانی ثامن الححج در لیگ برتر قابل پیش بینی بود

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال نشسته و مدیر تیم ثامن الححج سبزوار گفت: تیم ثامن خوب بسته شده بود و قهرمانی این تیم در لیگ برتر والیبال نشسته از قبل قابل پیش بینی بود.

صاحب‌خبر -

هادی رضایی با بیان اینکه تیم ثامن شش ملی پوش والیبال نشسته را در ترکیب خود دارد، به ایرنا افزود: حضور این ملی پوشان قدرت تیم ثامن را دو چندان کرد و در هر 14 دیدار خود به پیروزی رسیدیم.
وی افزود: به جز تیم ما که قهرمانی اش تقریبا مشخص بود سایر تیم ها رقابت نزدیکی برای کسب عناوین دوم و سوم داشتند.
مدیر تیم ثامن الححج سبزوار ادامه داد: شگفتی این دور از رقابت ها را تیم پالایش نفت آبادان رقم زد و با سوم شدن شگفتی ساز شد، این درحالی است که تیم شهرداری ارومیه که تیم بسیار خوبی است در این دوره نتوانست انتظارات را برآورده کند و به عنوان پنجمی بسنده کرد.
رضایی درپاسخ به این سئوال که هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: لیگ به خوبی برگزار و دنبال شد رقابت ها نزدیک و تیم ها با آمادگی کامل در آن شرکت داشتند.
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی براینکه رقابت های لیگ برتر چه کمکی به تیم ملی والیبال نشسته ایران می کند؟ اظهارداشت: لیگ برتر هر چقدر با شکوه تر برگزار شود به تیم ملی کمک بیشتری خواهد کرد، خوشبختانه دراین دوره تیم ها با آمادگی کامل شرکت کرده و استعداد های خوبی نیز شناسایی شدند.
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی براینکه به غیر از ایران چه کشور های دیگری لیگ برتر والیبال نشسته دارند، گفت: اکثر کشورها رقابت های والیبال نشسته را دارند اما کشورهای برزیل، آلمان و مصر همانند ایران لیگ برتر دارند و مسابقات دراین کشورها در چارچوب لیگ برگزار می شود.
رضایی تاکید کرد: امروز دیگر تکلیف لیگ برتر والیبال نشسته معلوم و قهرمان مشخص شد و باید از این پس به فکر مسابقات قهرمانی جهان و پارالمپیک برزیل باشیم.
تیم والیبال نشسته ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان چین 22 اسفندماه جاری به این کشور سفر می کند، سرمربی تیم والیبال نشسته ایران دراین خصوص گفت: رقابت ها 24 اسفندماه در شهر هانگ جوی چین آغاز میشود و تا پنجم فروردین ماه ادامه می یابد.
وی درباره رقبای اصلی ایران در این مسابقات نیز عنوان کرد: تیم بوسنی در این رقابت ها شرکت ندارد، بنابراین تیم های برزیل، آلمان و چین اصلی ترین رقبای تیم ایران در رقابت های جهانی خواهند بود.
رضایی درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم والیبال نشسته ایران نیز گفت: تا کنون 7 اردو برگزار و اردوی هشتم از هفدهم اسفندماه آغاز و تا اعزام به چین ادامه خواهد داشت.
به گفته وی پس از بازگشت از چین اردوی تدارکاتی تیم به منظور شرکت درمسابقات پارالمپیک 2016 برزیل آغاز می شود.
تیم ثامن الححج قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته با داشتن شش بازیکن بیشترین ملی پوش را در لیگ برتر والیبال نشسته دارد.
ورزشی.(4)**9144**1379

نظر شما