شناسهٔ خبر: 11207722 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویکرد | لینک خبر

سنگالیزه کردن یکی از نامزدهای ائتلاف اصلاح طلبان اصفهان

سنگالیزه کردن یک نامزد ائتلاف اصلاح طلبان

دکتر کوروش محمدی نامزد ائتلاف تا ساعت ۶ به همراه دیگر نامزدهای لیست در حال سخنرانی در ستاد مرکزی ائتلاف اصلاح طلبان شهر اصفهان است و در همان زمان بزرگان اصلاحات در حال سنگالیزه کردن ایشان هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاست "رویکرد" پس از پایان سخنرانی نامزدها مشخص می شود که جابجایی صورت گرفته و یکی از نزدیکان متمول مسوول حزب اعتدال و توسعه اصفهان با وعده هایی که بابت تامین هزینه های ستاد ائتلاف می دهد جایگزین دکتر محمدی می شود. این اتفاق درحالی در بزنگاه آغاز تبلیغات انتخابات رخ می دهد که حتی پوسترها و بنرهای ائتلاف چاپ شده و برای توزیع تحویل ستادها داده شده است.

جوی که از شب گذشته به سبب این اتفاق در میان اقشار مختلف در شهر اصفهان به شکل گرفته در خوش‌بینانه ترین حالتش بدترین ضربه ها را به ائتلاف خواهد زد و پس لرزه هایش ستونهای لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان را فرو خواهد ریخت به طوری که در اولین واکنشها پس از این اتفاق گروههای دانشجویی حامی ائتلاف به همراه برخی تشکلهای اصلاح‌طلب از جمله مردم سالاری به نشانه اعتراض جلسه را ترک و عدم حمایت خود از ائتلاف را رسماً اعلام کردند.

در اولین واکنش رسانه ای فارس در گزارشی از اختلاف شدید میان جبهه اصلاحات و بی اعتباری ریش سفیدان جبهه اصلاحات شاخه اصفهان میان اعضای این گروه خبر داد.

نظر شما