شناسهٔ خبر: 11198617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسابقات قهرمانی یوگای بانوان کشور در استان مرکزی پایان یافت

اراک- مسابقات قهرمانی یوگای بانوان کشور با رقابت ورزشکاران یوگای ۱۶ استان، برتری تیم یوگای استان فارس و کسب مقام دومی و سومی استان های گیلان و خوزستان به میزبانی استان مرکزی پایان یافت.

صاحب‌خبر -

مریم صوفیانی، نائب رئیس هیات یوگای استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این باره گفت: مسابقات قهرمانی یوگای بانوان کشور با شرکت ۱۶ تیم در قالب ۱۹۶ نفر در دو ماده قهرمانی و هنری دو نفره در شهر مهاجران برگزار شد.

وی افزود: در ماده هنری دو نفره راضیه اکبری و زینت شفیعی از استان فارس مقام نخست را کسب کردند، نوا الماسی و پرنیا علیزاده از گیلان و سارا شهرامی پور و بهنوش سلکی از کرمانشاه در جایگاه دوم قرار گرفتند و مونا روشن فر و فاطمه قربانی از استان مرکزی، سحر سادات حسینی و حدیث ملکی از استان قم به طور مشترک سوم شدند.

نائب رئیس هیات یوگای استان مرکزی در ادامه افزود: در ماده قهرمانی نیز در رده سنی ۱۳تا۱۸ سال ترمه نیک پور از گیلان قهرمان شد، فروغ راسخ از فارس مقام دوم را کسب کرد و مغنیه قندیان از سمنان و نگین ابوعلی از خوزستان به طور مشترک سوم شدند.

وی گفت: در رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال نوا الماسی از گیلان در سکوی نخست ایستاد، مبینا هاشمی از مرکزی نائب قهرمان شد و مهشید ملکی از تهران ب، مقام سوم را کسب کرد و در رده سنی ۲۶ تا ۳۵ سال فرنوش نظری از فارس، آزاده آقاجانی از البرز و سمیرا جعفری از تهران الف، به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

نائب رئیس هیات یوگای استان مرکزی افزود: در رده سنی ۳۶ تا ۴۵ سال، فیروزه آزاده از فارس اول شد، مهروش کاویانی فر از خوزستان و زهرا خسروی از مرکزی ب، به طور مشترک مقام دوم را کسب کردند و فاطمه احتشامی نیا از مرکزی الف و لیلا بهرامی نیا از همدان به طور مشترک سوم شدند.

صوفیانی گفت: در رده سنی ۴۶ سال به بالا نیز ناهید شریعتی از خوزستان در سکوی نخست ایستاد، فروزان وکیلی مقدم از خراسان رضوی و جمیله فرهنگ از قم به طور مشترک دوم شدند و مستانه پژوهشگر از هرمزگان و زهرا رمضانی از مرکزی الف به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

نائب رئیس هیات یوگای استان مرکزی همچنین از اهدای کاپ اخلاق این مسابقات به تیم یوگای بانوان هرمزگان خبرداد و بیان داشت: در رده بندی تیمی نیز تیم استان فارس اول شد، استان گیلان در سکوی دوم ایستاد و استان خوزستان نیز مقام سوم را به دست آورد.

نظر شما