شناسهٔ خبر: 1118437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

به همت جمعیت هلال احمر برگزار شد

اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی دختر آفتاب در قم

خبرگزاری تسنیم: اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی دختر آفتاب که به همت جمعیت هلال احمر استان قم شب گذشته در سالن همایش‌های شهرداری قم با حضور تعداد زیادی از وبلگ نویسان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمد گلفشان در مراسم اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی دختر آفتاب که به همت جمعیت هلال احمر استان قم شب گذشته در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در طول سال از سوی جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره‌ها اثرات مطلوبی دارد که نتایج آن به خوبی در میان جوانان و نوجوانان قابل مشاهده است، البته یکی از اهداف این نهاد هدایت جوانان و نوجوانان به سمت معارف اسلام و آموزه‌های اهل بیت (ع) است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با تقدیر از معاونت جوانان هلال احمر، افزود: از زحمات معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در راستای برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی دختر آفتاب تقدیر و تشکر می‌کنیم که این جشنواره را از از 15 مرداد تا هفت شهریور با ثبت‌نام شرکت‌کنندگان کشوری برگزار کرده‌اند.

وی با اشاره به تقدیر از برگزیدگان جشنواره، تصریح کرد: به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و با توجه به اینکه این بانوی کریمه 17 روز در شهر قم اقامت داشتند به 17 نفر از برگزیدگان جشنواره هدایایی تقدیم می‌شود.

گلفشان با اشاره به اهمیت مقابله با دشمن، عنوان کرد: دشمن همیشه برای این رده سنی نقشه‌های خطرناک و پلیدانه‌ای برنامه‌ریزی کرده است و نباید از آن‌ها غافل شویم، البته در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نیز باید محوریت فعالیت‌های نهاد‌ها و سازمان‌ها اقدامات فرهنگی باشد.

حجت‌الاسلام علی بنایی با اشاره به جایگاه دنمیوی و اخروی حضرت معصومه (س)، گفت: کریم کسی است که به صورت داوطلبانه اقدامی را انجام دهد و قبل از درخواست حاجت افراد را برآورده می‌کند، بنابراین شیعیان افرادی هستند که براساس آموزه‌های اهل بیت (ع) زندگی خود را پیش می‌برند و از انجام گناهان پرهیز می‌کنند اما امروزه بسیاری از ما محبین اهل بیت (ع) هستیم.

حجت‌الاسلام سید صادق می‌رشفیعی با تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره، تاکید کرد: حرم حضرت معصومه (س) در میان امامزادگان از جایگاه ویژه و والایی برخوردار است، یکی از پایه‌های شخصیتی ایشان فرزند امام معصوم بودن است که این امر جایگاه ویژه‌ای را برای او در پیش خداوند رقم زده است.

استاد حوزه علمیه با تاکید به اهمیت تفکر در باطن احادیث مهم‌تر از دانستن ظاهر آن‌ها است، خاطرنشان کرد: بهشت جایگاه‌ ویژه‌ای نزد خداوند است که آن را به مجاهدین و بندگان خالص خود وعده داده اما جایگاه حضرت معصومه (س) بالا‌تر است که به زائران حرم او را وعده بهشت داده است.

انتهای پیام/

نظر شما