شناسهٔ خبر: 1117432 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعالیتهای هلال احمر باید رنگ و بوی مذهبی پیدا کند

قم-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: فعالیت های هلال احمر باید رنگ و بوی مذهبی پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ˈمحمد گلفشانˈ دوشنبه شب در آیین اختتامیه جشنواره وبلاگ نویسی دختر آفتاب درسالن همایش های شهرداری قم،اظهار داشت: پرسنل و کارکنان هلال احمر همواره با حس بشر دوستی و انسان دوستانه ،اقدام به ارایه فعالیتها و خدمات امدادی به جامعه درسخت ترین و بحرانی ترین شرایط می کنند.

وی با تاکید بر اینکه کلیه کارکنان این جمعیت بویژه جوانان باید با مسائل دینی آشنایی پیدا کنند،افزود: وقتی فردی با خلوص نیت و با نیت پاک به همنوع خود کمک رسانی می می کند،بدون شک این کار آن ارزشمند و هدفمند می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم در تبیین ارزش کار امداد به مصدومان و بیماران،افزود: علامه امینی صاحب کتاب الغدیر در این رابطه گفته است، که من حاضرم کل کتاب الغدیر خود را که عمری برای آن زحمت کشیده ام با یک شب پرستاری از بیماران عوض کنم.

گلفشان همچنین با اشاره به اقداماتی که دراین جمعیت در راستای آشنایی هر چه بیشتر جوانان عضو با مسایل دینی انجام پذیرفته است، افزود: برگزاری جشنواره های مختلف در سالجاری از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به نخستین جشنواره امسال تحت عنوان نورعلوی کوثر نبوی همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع)، افزود: دومین جشنواره نیز دردهه کرامت با عنوان وبلاگ نویسی دختر آفتاب با شرکت جوانانی از سراسر کشور برگزار شد.

این مسوول یادآور شد:جمعیت هلال احمر درصدد است، تا جشنواره های باران غدیر و جلوه های بشر دوستی عاشورا را در ایام عید سعید غدیر و ماه محرم برگزار کند.

در پایان این مراسم به مناسبت 17 روز حضور حضرت معصومه در قم از 17 وبلاگ نویس برتر این جشنواره تجلیل به عمل آمد.ک/2

7403/ 550/

نظر شما