شناسهٔ خبر: 11072246 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جبهه جهادگران ایران اسلامی:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات این سرزمین می افزاید

تهران - ایرنا - جبهه جهادگران ایران اسلامی در بیانیه ای به مناسبت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امسال دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آزمون بزرگی است که با مشارکت حداکثری، هوشمندی و بصیرت علوی اقشار مختلف مردم می تواند برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این سرزمین سربلند بیفزاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا در این بیانیه که روز یکشنبه در حاشیه کنفرانس خبری جبهه جهادگران ایران اسلامی در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی در پارادیم فرهنگ جهادی و با شعار ولایت پذیری، اخلاق اسلامی و حرکت جهادی فعالیت خود را برای انتخابات اسفند ماه آغاز و از تمام هموطنان دعوت می کند در عرصه انتخابات حضوری فعال، پرشور و با نشاط داشته باشند.
در این بیانیه تاکید شده است جبهه جهادگران ایران اسلامی هیچگونه وابستگی و دلبستگی به راست اصولگرا و چپ اصلاح طلب ندارد، تنها وابستگی ودلبستگی ما خدمت به مردم و سربازی ملت بزرگ ایران تحت لوای ولایت است.
در بخشی از این بیانیه آمده است: تنها درمان ویروس انحراف و میکروب وابستگی همان نسخه ای است که حضرت امام خمینی (ره) تجویز کرده بودند یعنی نهادینه کردن فرهنگ جهاد و ایثار که تنها و موثرترین درمان در مقابل انواع بیماری های فکری و عقیدتی است.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.

سیام ** 6084 ** 1058 ** 9314 **1446

نظر شما