شناسهٔ خبر: 11057422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌شمالی:

بیش از یک هزار نفر از ایتام کمیته امداد تحت حمایت بیمه آتیه قرار گرفتند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌شمالی از اجرای طرح بیمه آتیه برای یک هزار و 20 نفر از ایتام زیرپوشش این نهاد طی امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان‌شمالی «عباس اهرابی» با بیان اینکه کمیته امداد طی سال‌های اخیر، فرایند بیمه‌گذاری ایتام زیرپوشش را آغاز کرده است، گفت: در مرحله اول این طرح تعداد یک هزار نفر از ایتام تمام نقاط استان تحت حمایت بیمه عمر و سرمایه‌گذاری آتیه قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طی امسال حامیان نیکوکار استان چهار میلیارد و 747 میلیون ریال در قالب طرح طاها به ایتام تحت حمایت مساعدت کرده‌اند.

وی با اشاره به بیمه عمر و تأمین آتیه ایتام زیرپوشش کمیته امداد با عنوان طرح طاها، افزود: تحصیلات و اشتغال فرزندان، یکی از مهم‌ترین بخش‌های این طرح است، چراکه وقتی خانواده‌ای که با مشکلات فقر و رفع نیازهای ضروری و روزمره دست به گریبان است، تصویری از این برنامه‌ریزی و آینده برای آنان متصور نیست.

اهرابی در خصوص اجرای طرح طاها اضافه کرد: از طریق کمک‌های مردمی و حامیان، ماهیانه مبلغی به حساب یکی از شرکت‌های بیمه‌ای طرف قرارداد واریز می‌شود و ایتام زیرپوشش پس از رسیدن به سن قانونی می‌توانند از آن به عنوان یک سرمایه شغلی، تحصیلی و ازدواج استفاده کنند.

انتهای پیام/63002/ت/ظ1004

http://fna.ir/72F76N

نظر شما