شناسهٔ خبر: 10990800 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قاتل برادرزاده بازیکن سابق استقلال پای میز محاکمه

پرونده قتل برادرزاده بازیکن سابق استقلال پس از رسیدگی ویژه در دادسرای جنایی، با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. پسر جوان بزودی به اتهام قتل محاکمه می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این پرونده روزبه متهم است ساعت 23 و 30 دقیقه ششم آبان امسال در خیابان آیت‌الله کاشانی تهران دختری را به قتل رسانده است. متهم با سرقت کیف دختر جوان قصد فرار از محل را داشت که مالباخته به خودروی او آویزان شد تا سد راهش شود. در ادامه بر اثر برخورد دختر جوان با زمین، او جان خود را از دست داد.

در ادامه با شناسایی هویت کامل مقتول به نام فرناز جان‌ملکی ، مشخص شد او برادرزاده عزت جان‌ملکی، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال است. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی دستور تحقیق در ارتباط با این قتل و شناسایی عامل جنایت را صادر کرد.

با ردیابی شماره پلاک پراید سارق، هویت او به نام روزبه 30 ساله شناسایی شد. او از مجرمان سابقه‌دار است که چند بار به جرم سرقت خودرو، کیف‌قاپی و آزار و اذیت زنان دستگیر شده بود. با تجسس‌های گسترده، متهم در پاتوق سارقان دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.
او درباره روز حادثه گفت: آن روز در حال مسافرکشی در آن محله بودم که پس از پیاده کردن مسافر، متوجه دختر جوان و کیفش شدم. چون خیابان خلوت بود تصمیم گرفتم از او سرقت کنم. 

به همین دلیل چند متری جلوتر توقف کرده و پیاده به سمت خودروی او رفتم. با باز کردن در عقب خودرو کیف را برداشتم، اما مقتول متوجه ماجرا شد و به تعقیبم پرداخت. او به ستون خودرو آویزان شد و من از ترس پایم را روی پدال گاز گذاشته و فرار کردم. پس از طی مسافتی، دختر جوان تعادلش را از دست داد و بعد از برخورد با زمین بیهوش شد. من هم از ترس فرار کردم.

با اظهارات پسر قاتل، پرونده او به‌صورت ویژه رسیدگی شد و پس از تکمیل تحقیقات از سوی قاضی ایلخانی بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی و صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست، پرونده به دادگاه کیفری ارسال شد و قاتل برادرزاده بازیکن سابق استقلال بزودی پای میز محاکمه قرار می‌گیرد.

منبع: جامجم

انتهای پیام/

نظر شما