شناسهٔ خبر: 10842381 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

دکتر واعظی با آیات عظام نوری همدانی، سبحانی و شبیری زنجانی دیدار کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان سفر استانی به قم با آیت اله نوری همدانی، آیت اله سبحانی و آیت اله شبیری زنجانی دیدار و گفت و گو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه سفر استانی دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان قم، وی به دیدار آیات عظام آیت اله نوری همدانی، آیت اله سبحانی و آیت اله شبیری زنجانی رفت و در ارتباط با سیاست های دولت و وضعیت حوزه ارتباطات در قم گفت و گو کرد.

دکتر واعظی در این دیدارها با توجه به وضعیت کنونی کشور در عرصه سیاسی عنوان کرد: با موفقیت  برجام، دولت در سال آینده  در مسیر  رونق اقتصادی، کسب و کار و ایجاد مشاغل گوناگون بر می دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر بومی سازی در حوزه ارتباطات افزود: فناوری امروز به صورت فرصت و تهدید در جوامع مختلف در جریان است، که برای صیانت و استفاده از فرصت های بیشتر، فیلترینگ هوشمند را در دستور کار قرار داریم.

وی با  اشاره  به  افزایش زیرساخت های قم و مرکز داده های این استان اظهار کرد: به دنبال این موضوع هستیم تا با تلاش  متخصصان حوزه ارتباطات دستیابی به محتوای اسلامی و تولید آن ها را افزایش دهیم.

دکتر واعظی تصریح کرد: پهنای باند استان قم از اوایل دولت تدبیر و امید تا کنون پنج برابر افزایش داشته است .

گفتنی است آیت اله نوری همدانی در دیدار با دکتر واعظی با اشاره به ایجاد تهدیدها و شبهات مختلف نسبت به انقلاب اسلامی گفت:  دنیا باید متوجه شود که ایران، انقلاب و اسلام  در چه مسیری  حرکت می کند.

وی همچنین تأکید کرد: دنیا باید بفهمد که حساب دولت ها از ملت ها جدا است و مردم به اسلام و انقلاب راغب هستند.

آیت اله سبحانی نیز در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: قرآن، آفتابی است که در همه عصرها بر مردم می تابد و در کنار آن مسئولیت ما نیز در 4 محور ارتباط مردم با خدا، فقرزدایی، امر به معروف و نهی از منکر تعریف شده است.

وی با اشاره به نقش ماهواره در ایجاد تزلزل در بنیاد خانواده ها عنوان کرد:  در این برهه از  زمان خوشا به حال کسانی که از حوزه ارتباطات، در مسیر صلاح جامعه استفاده می کنند.

دیدار با شبیری

نظر شما