شناسهٔ خبر: 10832400 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جلسه متمرکز مشتریان با مدیران شرکت خدمات فنی رنا

نشست مشترک مدیران و مشتریان شرکت خدمات فنی رنا با هدف دستیابی به افزایش رضایتمندی مشتریان و همچنین برآورد نیازها و انتظارات مشتریان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در این نشست که با حضور مدیران واحد های شبکه و آموزش نمایندگی ها، فنی و گارانتی، تعمیرگاه مرکزی و بازاریابی و فروش در شرکت خدمات فنی رنا برگزار شد مشتریان  این شرکت ضمن طرح مشکلات، به نقد و بررسی مسائل موجود، ارائه پیشنهادات در جهت بهبود خدمات در نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا پرداختند.

مدیر شبکه و آموزش نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا گفت: این شرکت با دارا بودن 47 نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور و تحت پوشش قراردادن خدمات در 12 محور اصلی در 24 استان و همچنین 30 فروشگاه قطعه یدکی، به عنوان یکی از  بزرگترین شرکت های ارائه خدمات پس از فروش  خودرو های تجاری کشور محسوب می شود.

خسروی فر افزود: کسب رضایت مشتریان از اهداف اصلی شرکت خدمات فنی رنا است، لذا مشتری مداری سرلوحه شبکه خدمات پس از فروش رنا قرار دارد. به همین منظور استاندارد سازی شبکه مطابق با مفاد قانون حمایت از مصرف کننده و همچنین رعایت الزامات شرکت های مادر در مجموعه نمایندگی های مجاز خدماتی و فروشگاهی جاری سازی شده است که مستمراَ این استانداردها توسط مسئولین مناطق در شبکه خدمات پس از فروش علاوه بر سازمان های نظارتی بیرونی، کنترل و نظارت می شود که نقاط ضعف و قابل بهبود هر یک از نمایندگی ها شناسایی و نسبت به بهبود آن برنامه ریزی و اقدام اصلاحی صورت می پذیرد.

وی هدف از برگزاری این گونه جلسات مشترک را شناسایی فرایندها و خدمات قابل بهبود و شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان  ذکر کرد و گفت:  به منظور دستیابی به اهداف اشاره شده، اجرای جلسات گروهی متمرکز با مشتریان در جهت تشکیل باشگاه مشتریان وفادار در آینده به عنوان یکی از برنامه های ارتقاء درسال 95 در دستورکار شرکت خدمات فنی رنا قرار دارد.

 

نظر شما