شناسهٔ خبر: 10784035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سخنگوی جبهه متحداصولگرایان استان فارس خبر داد

اعلام لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان فارس تا هفته آینده/انتخاب ۱۸ نامزد از میان ۷۰ نامزد مجلس

سخنگوی جبهه متحداصولگرایان استان فارس با بیان اینکه لیست نهایی کاندیداهای اصولگرای این استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا اویل هفته آینده نهایی می‌شود، گفت: ۱۸ نامزد از میان ۷۰ نامزد موردنظر برای لیست ائتلاف اصولگرایان استان انتخاب شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مجید فروردین بعد از ظهر امروز در نشست‌خبری اعلام مواضع جبهه متحداصولگرایان استان فارس که به‌میزبانی خبرگزاری‌تسنیم در استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: برنامه بررسی صلاحیت نامزدهای حوزه انتخابیه شیراز و استان فارس برای ائتلاف اصولگرایان از شش ماه پیش آغاز شد.

وی بیان کرد: در این مدت از تمام احزاب اصولگرای فعال در استان فارس دعوت و در این ساز و کار شرکت و جلسه‌های منظمی نیز در دو تا سه ماه اخیر برگزار شده است.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان فارس در انتخابات 94 تصریح کرد: در نقاط مختلف استان فارس 70نفر و در حوزه انتخابیه شیراز نیز حدود 20 نفر که دارای شروط اصولگرایی بودند، برای قرار گرفتن در لیست ائتلاف اصولگرایان دعوت شدند.

فروردین بیان کرد: در حال حاضر نیز در شیراز روی 10نفر و در سایر نقاط استان فارس تعداد داوطلبان ائتلاف اصولگرایان فارس به دو نفر رسیده و در اوایل هفته آینده لیست ائتلاف اصولگرایان در شیراز و سایر استان نهایی می‌شود.

وی با بیان اینکه گستردگی ائتلاف اصولگرایی و قرار گرفتن طیف‌های مختلفی در این جبهه، زمینه وجود اختلاف سلیقه و نظرها را بیشتر کرده است، گفت: تمام افراد منتسب به این طیف ممکن است در بعضی مسائل اختلاف‌نظر داشته باشند، بیان این اختلاف نظرها از طرف برخی‌ها، عنوان تخریب می‌گیرد اما به نظر ما این مسائل در قالب انتقاد قابل پذیرش است. ما به همه دوستان توصیه کرده‌ایم که از طرح انتقادها به‌ویژه در مجامع عمومی پرهیز کنند.

فروردین درپاسخ به تاخیرهای ایجاد شده در انتخاب نهایی لیست ائتلاف اصولگرایان و همچنین تعدد نامزدهای ائتلاف جبهه متحداصولگرایان خاطرنشان کرد: این نشان‌دهنده این است که زایش‌های انقلاب زیاد شده و افراد زیادی هستند که می‌توانند با تکیه بر شاخص‌های اصولگرایی در سنگر مجلس به خدمت بپردازند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان فارس با بیان اینکه لیست  جبهه متحد در این استان به صورت مستقل از مرکز نهایی می‌شود خاطرنشان کرد: برای انتخاب لیست تمام گروه‌های اصولگرایی فعال از جمله جامعه اسلامی مهندسین، جمعیت ایثارگران، جبهه پیروان خط امام و رهبری، رهپویان و جبهه پایداری در ائتلاف اصولگرایان استان فارس دارای عضو هستند.

فروردین تاکید کرد: تمام تلاش‌های بر این است تا با اجماع اصولگرایان لیست ائتلاف اصولگرایان در کمترین زمان ممکن در استان فارس نهایی شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا نمایندگان فعلی در لیست ائتلاف اصولگرایان حضور دارند گفت: در این زمینه هنوز تصمیم‌گیری نشده اما در شهرستان‌های ممکن است افرادی جزء لیست باشند.

فروردین با بیان اینکه برخی از نامزدهای اصولگرا در گفت‌و‌گوها اعلام کرده‌اند در صورت قرار نگرفتن در لیست، از ادامه کار انصراف خواهند داد، تصریح کرد: این نهایت ایثار دوستان را نشان می‌دهد، البته اینکه پایبند مسئله باشند را آینده مشخص خواهد کرد. اما به دوستان توصیه می‌شود که با توجه به سنگین و رقابتی بودن این دوره از انتخابات، برای جلوگیری از پخش شدن آراء، کسانیکه در لیست قرار نمی‌گیرند اگر صلاح دیدند، کناره‌گیری کنند همانگونه که در تهران نیز این اتفاق حادث شده است.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان فارس همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم در مورد تدوین منشور اصولگرایی در استان گفت: این منشور تدوین شده و در آن نیز به‌صورت محوری تاکید شده که نمایندگان منتخب باید در مسائل استان با نماینده ولی‌فقیه هماهنگ بوده و مسائل فردی و گروهی را به منافع استان ترجیح ندهند.

فروردین تصریح کرد: امروز اصولگرایان استان فارس با یک انسجام و اتحاد در انتخابات حضور یافته و اختلافات در بین آنان نیز هیچ‌گاه به اندازه‌ای نبوده که انشقاقی در استان وجود آورد.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌هایی که جبهه متحداصولگرایان آن را دنبال می‌کند، دعوت به حضور مردم در پای صندوق‌های رای است و این به طور قطع تاثیر بسزایی در عرصه بین‌المللی وجود دارد.

وی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را عامل بازدارندگی در برابر مشکلات خارجی و عاملی مهم در تامین امنیت کشور و بهبود وضعیت اقتصادی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما